تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۷:۳۸
کد خبر : 1951

ذوبی‌ها امروز راهی قطر می‌شوند

ذوبی‌ها امروز راهی قطر می‌شوند

پایگاه خبری دنیای اسرار برای دیدار با الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا ذوبی‌ها امروز راهی قطر می‌شوند تیم فوتبال ذوب‌آهن برای رویارویی با نخستین حریف خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، امروز به قطر سفر می‌کند. به گزارش دنیای اسرار به نقل از ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از شکست چهار بر دو برابر

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

برای دیدار با الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا

ذوبی‌ها امروز راهی قطر می‌شوند

تیم فوتبال ذوب‌آهن برای رویارویی با نخستین حریف خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، امروز به قطر سفر می‌کند.

به گزارش دنیای اسرار به نقل از ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از شکست چهار بر دو برابر سایپا در هفته بیست و سوم لیگ برتر، حالا باید خود را مهیای نخستین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی که در نخستین مصاف آسیایی خود تیم الدحیل قطر را پیش رو دارند، پس از دیدار با سایپا در تهران ماندند و ظهر امروز شنبه ۲۱ بهمن ماه تهران را به مقصد دوحه قطر ترک می‌کنند.

ذوبی‌ها که برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در دیدار پلی‌آف با حساب سه بر یک از سد آیزاول هند گذشتند، در گروه B با تیم‌های الدحیل قطر، الوحده امارات و لوکوموتیو ازبکستان هم‌گروه هستند.

این تیم باید از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه به مصاف الدحیل قطر برود. الدحیل در آخرین دیدار خود در لیگ ستارگان قطر، برابر الغرافه با نتیجه پنج بر یک پیروز شد و جایگاه خود را در صدر جدول این مسابقات محکم‌تر کرد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.