تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 33493

ذوب آهن اصفهان برای توسعه حمل و نقل ریلی در کنار دولت است

ذوب آهن اصفهان برای توسعه حمل و نقل ریلی در کنار دولت است

مهدی کوهی در جلسه بررسی راه آهن استان اردبیل: ذوب آهن اصفهان برای توسعه حمل و نقل ریلی در کنار دولت است به گزارش دنیای اسرار:مهدی کوهی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه، در جلسه ای که با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری،علی نیکزاد نایب

Print Friendly, PDF & Email

مهدی کوهی در جلسه بررسی راه آهن استان اردبیل:

ذوب آهن اصفهان برای توسعه حمل و نقل ریلی در کنار دولت است

به گزارش دنیای اسرار:مهدی کوهی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه، در جلسه ای که با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری،علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و خطیبی معاون شرکت ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه های کشور با موضوع بررسی آخرین وضعیت راه آهن استان اردبیل برگزار گردید، حضور پیدا کرد و گزارشی از آخرین وضعیت تولید و تحویل ریل ارائه نمود.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در این جلسه از تلاش ذوب آهن اصفهان در جهت تامین ریل مورد نیاز پروژه های خط آهن کشور قدردانی نمود.

وی در تماس تلفنی با وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی ضمن ابراز رضایت از عملکرد ذوب آهن اصفهان دستور لازم جهت پرداخت مطالبات این مجتمع عظیم صنعتی از شرکت زیرساخت و تهاتر با مواد اولیه مورد نیاز ذوب آهن را صادر کرد.

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان نیز در این جلسه خاطر نشان کرد : این مجتمع عظیم صنعتی همواره در کنار دولت و در خدمت مردم عزیز کشورمان بوده و هست و تمام سعی خود را برای تولید محصولات ارزش افزا جهت جلوگیری از خروج ارز می کند که نمونه بارز آن تولید ریل مطابق استانداردهای جهانی است.

شایان ذکر است تا کنون بالغ بر ۱۰۰ هزار تن ریل مطابق استانداردهای روز دنیا و بالاترین کیفیت در ذوب آهن اصفهان تولید و تحویل گردیده و حدود ۶۰ هزار تن آن نیز در محورهای ریلی اقصی نقاط کشور نصب شده است.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.