تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۹:۴۵
کد خبر : 26483

ذوب آهن اصفهان پیشگام صنایع فولادی ساختمانی است

ذوب آهن اصفهان پیشگام صنایع فولادی ساختمانی است

امام جمعه شیراز عنوان کرد : ذوب آهن اصفهان پیشگام صنایع فولادی ساختمانی است به گزارش دنیای اسرار:آیت الله لطف اله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در دومین روز از بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان ضمن حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان از تولیدات شرکت بازدید کرد

Print Friendly, PDF & Email
امام جمعه شیراز عنوان کرد :

ذوب آهن اصفهان پیشگام صنایع فولادی ساختمانی است

به گزارش دنیای اسرار:آیت الله لطف اله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در دومین روز از بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان ضمن حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان از تولیدات شرکت بازدید کرد .
آیت الله دژکام به تولیدات متنوع محصولات فولادی ساختمانی ذوب آهن اصفهان اشاره کرد و گفت : این شرکت از قدیم در حال تولید محصولات فولادی ساختمانی بوده و از گذشته تا کنون به تولیدات ساختمانی خود اضافه کرده است . صنایع فولادی ساختمانی گام بزرگی در جهت پیشرفت برداشته است که ذوب آهن در این زمینه پیشرو است. وی با اشاره به اینکه ذوب آهن از گذشته با نماد اطمینان و ایمنی در اذهان مردم بوده و است، ادامه داد : تولید تیر آهن های بال پهن و ورق سازه های فولادی از اقدامات مهم این شرکت در جهت ساخت ساختمان بلند مرتبه است و این  نیاز سنجی بازار  است .
امام جمعه شیراز گفت : صنایع فولادی ساختمانی ایران در  دنیا زبانزد و قابل مقایسه با سایر محصولات تراز اول در دنیا است و این مهم را مدیون ذوب آهن هستیم که با تولیدات باکیفیت خود این مهم را حاصل کرده است . وی افزود : نیروهای خدوم این شرکت با داشتنی کاری سخت به تولید فولاد می پردازند و چرخ صنعت کشور را به چرخش در می آورند که این شایسته قدر دانی است.
Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.