تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
کد خبر : 24600

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

به گزارش دنیای اسرار:قاری اصفهانی رتبه اول قرائت مسابقات بین‌المللی قرآن را به خود اختصاص دادرئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: حجت الاسلام سید حمیدرضا مقدسی، قاری اصفهانی رتبه اول قرائت مسابقات بین‌المللی قرآن را به خود اختصاص داد. حمید بخشی با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم اظهار

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:قاری اصفهانی رتبه اول قرائت مسابقات بین‌المللی قرآن را به خود اختصاص داد
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: حجت الاسلام سید حمیدرضا مقدسی، قاری اصفهانی رتبه اول قرائت مسابقات بین‌المللی قرآن را به خود اختصاص داد.
 حمید بخشی با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم اظهار داشت: این دوره از مسابقات در بخش آقایان در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل و حفظ کل قرآن برگزار شد و در کنار آن چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی بانوان در رشته حفظ کل و چهارمین دوره مسابقات قرآن طلاب دینی در رشته قرائت و تفسیر، ترتیل و تفسیر، حفظ کل و تفسیر، خطابه و تفسیر تخصصی برگزار شد.
وی با بیان اینکه در این مسابقات ۵۷ نفر از ۲۶ کشور جهان با یکدیگر به رقابت پرداختند، ادامه داد: در بین این شرکت کنندگان حجت الاسلام سید حمیدرضا مقدسی از استان اصفهان رتبه اول قرائت بین المللی را کسب کردند.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: این قاری قرآن اصالتاً اصفهانی است اما برای طی مراحل تحصیل به قم رفته است.
وی با بیان اینکه امشب مراسم تجلیلی از سوی موسسات قرآنی استان اصفهان برای این قاری برتر برگزار خواهد شد، افزود: از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان نیز برای وی لوح تقدیر و هدیه نقدی در نظر گرفته شده است.
بخشی همچنین به برگزاری دومین دوره مسابقات کتابت قرآن کریم نیز اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز خانم غزل چابکی رتبه دوم بخش زیر ۲۵ سال و خانم میرطلایی رتبه دوم کتابت بالای ۲۵ سال را به خود اختصاص دادند که هر دوی این افراد از شهرضا بودند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.