تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
کد خبر : 19298

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان فریدونشهر:عملیات بهسازی و ایمن سازی گردنه کلوسه

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان فریدونشهر:عملیات بهسازی و ایمن سازی گردنه کلوسه

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان فریدونشهر از آغاز عملیات بهسازی و ایمن سازی گردنه کلوسه خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، علی اکبر آقایی اظهار کرد: بهسازی و ایمن سازی گردنه کلوسه همواره یکی از دغدغه های مدیران استان و شهرستان بوده است. وی افزود: با آغاز فصل بارش برف، به علت

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان فریدونشهر از آغاز عملیات بهسازی و ایمن سازی گردنه کلوسه خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، علی اکبر آقایی اظهار کرد: بهسازی و ایمن سازی گردنه کلوسه همواره یکی از دغدغه های مدیران استان و شهرستان بوده است.

وی افزود: با آغاز فصل بارش برف، به علت موقعیت جغرافیایی و برف گیر بودن این گردنه، مشکلات زیادی برای تردد مردم و راهداران در این منطقه به وجود می آید.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان فریدونشهر گفت: عملیات خاک برداری و ترانشه برداری گردنه کلوسه از اول تیرماه سال جاری آغاز و در کمتر از یکماه به اتمام رسید.

وی تلاش راهداران برای انجام این عملیات را قابل تقدیر دانست و ادامه داد: استقرار در راهدارخانه و دوری از خانواده، توامان شدن عملیات خاکبرداری با وزش شدید باد و کاهش دید از جمله مشقاتی بود که راهداران برای انجام این عملیات متحمل شدند.

به گزارش دنیای اسرار:گردنه کلوسه واقع در منطقه پشتکوه فریدونشهر، یکی از گردنه های برف گیر و صعب العبور این منطقه محسوب می شود.بارش شدید و پی در پی برف و وقوع بوران شدید در ارتفاعات، اغلب باعث انسداد گردنه و انسداد راه دسترسی روستاییان می شود.کار با ماشین آلات راهداری در فصل زمستان برای بازگشایی این گردنه با مشقات و سختی های بسیار زیاد و هزینه های سنگین روبروست.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.