تاریخ انتشار : شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
کد خبر : 24679

رانندگان در محورهای هسته مرکزی، شمالی و شمال شرقی اصفهان تردد نکنند

رانندگان در محورهای هسته مرکزی، شمالی و شمال شرقی اصفهان تردد نکنند

به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با اشاره به تداوم وزش باد شدید و تندباد در محورهای هسته مرکزی، شمالی و شمال شرقی استان تا پایان روز شنبه ۷ فروردین ماه از رانندگان خواست از تردد در این مسرها خودداری کنند. سرهنگ “اصغر زارع” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با اشاره به تداوم وزش باد شدید و تندباد در محورهای هسته مرکزی، شمالی و شمال شرقی استان تا پایان روز شنبه ۷ فروردین ماه از رانندگان خواست از تردد در این مسرها خودداری کنند.

سرهنگ “اصغر زارع” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: براساس اعلام کارشناسان هواشناسی وزش باد شدید و تند باد که در محورهای هسته مرکزی، شمالی و شمال شرقی استان و به ویژه در محورهای کویری همراه با طوفان شن همراه است تا روز شنبه هفتم فروردین ماه تداوم دارد .

وی با هشدار در خصوص کاهش دید افقی رانندگانی که در این مسیر عبور می کنند افزود: تردد در مسیرهای مذکور به دلیل بروز گرد و خاک و طوفان شن امکان پذیر نیست و رانندگان در این مسیر دچار مشکل می شوند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به بروزچندین مورد تصادف خسارتی و جرحی در جاده های کویری استان طی روزهای گذشته گفت: ازرانندگان می خواهیم از تردد در مسیرهای مذکور خودداری کنند تا ان شاء الله شاهد تصادف زنجیره ای و بروز مشکل برای رانندگان عزیز نباشیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.