تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳
کد خبر : 31878

راه‌اندازی سامانه صدای پاسخگو راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت دهه فجر

راه‌اندازی سامانه صدای پاسخگو راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت دهه فجر

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه صدای پاسخگو راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت دهه فجر رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، سامانه صدای پاسخگو این اداره‌کل، از ۱۶ لغایت ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ فعال

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

راه‌اندازی سامانه صدای پاسخگو راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت دهه فجر

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، سامانه صدای پاسخگو این اداره‌کل، از ۱۶ لغایت ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ فعال بوده و مردم عزیز می‌توانند به صورت تلفنی و در ارتباط با معاونین و رؤسای این اداره‌کل مسائل و مشکلات را در حوزه‌های راه و شهرسازی مطرح و بصورت مستقیم پاسخ خود را دریافت کنند.

به گزارش دنیای اسرار؛ حسن کحال‌زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در راستای طرح تکریم و بررسی مسائل و مشکلات مردمی در حوزه راه و شهرسازی، طبق هماهنگی صورت گرفته، مسئولین این اداره‌کل به صورت تلفنی پاسخگوی تقاضاها، درخواست‌ها و پیگیر پیشنهادات و نظرات مردمی خواهند بود.

وی افزود: براین اساس و بمنظور تسریع در پاسخگویی معاونین و روسای این اداره‌کل به مسائل و مشکلات مردم، هم استانی‌های گرامی می‌توانند از طریق تماس با شماره مستقیم ۳۶۶۸۶۰۶۷ مسائل و مشکلات خود در حوزه‌های راه و شهرسازی را مطرح و بصورت مستقیم پاسخ خود را دریافت کنند همچنین کارشناسان مربوطه در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام می‌کنند.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه این سامانه از ۱۶ لغایت ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ به‌صورت شبانه‌روزی فعال و منتظر دریافت نظر مخاطبان حوزه راه و شهرسازی است. خاطرنشان کرد: براین اساس تا پایان وقت اداری روزهای کاری کارشناسان مربوطه به‌صورت مستقیم پاسخگوی تماس های مردمی هستند و با دسته‌بندی مسائل و موضوعات مطرح‌شده، مباحث را در اختیار معاونین و رؤسای این اداره‌کل برای بررسی و پاسخ قرار می دهند و در ساعات غیرارادی به صورت ضبط مکالمه آماده پاسخگویی به مردم عزیز هستیم.

وی با اشاره به اینکه مهمترین ویژگی این اقدام تکریم ارباب رجوع و ایجاد ارتباط دو سویه میان معاونین و رؤسای این اداره‌کل با مردم است گفت: اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از طریق این شماره ارتباطی، تمامی نقطه نظرات مردمی را با رعایت امانت، صداقت و حفظ حریم خصوصی افراد حقیقی و حقوقی دریافت کرده و در جهت انجام رسالت کاری خویش به عنوان پل ارتباطی نظرات ایشان را به اطلاع مدیران و مبادی ذیربط می‌رساند تا ضمن بهره‌مندی از نظرات سازنده مخاطبان، پاسخگوی مسائل مطروحه این عزیزان باشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.