تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۸:۲۵
کد خبر : 2877

راهکارهای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مدیریت مصرف تبیین شد.

راهکارهای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مدیریت مصرف تبیین شد.

پایگاه خبری دنیای اسرار با حضور مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق اصفهان راهکارهای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مدیریت مصرف تبیین شد. با  هدف تبیین راهکارهای   اطلاع رسانی و فرهنگ سازی  مدیریت مصرف آب و برق  جلسه ای با حضور مدیران  روابط  عمومی صنعت آب و برق استان اصفهان شرکت  عامل برق منطقه

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

با حضور مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق اصفهان

راهکارهای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مدیریت مصرف تبیین شد.

با  هدف تبیین راهکارهای   اطلاع رسانی و فرهنگ سازی  مدیریت مصرف آب و برق  جلسه ای با حضور مدیران  روابط  عمومی صنعت آب و برق استان اصفهان شرکت  عامل برق منطقه ای اصفهان برگزارشد .

به گزارش روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان در این جلسه نخست  مهندس موسی رضایی رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان اصفهان  طی سخنانی  با  اشاره به کمبود  منابع آب کشور و به تبع آن کاهش تولید  برق گفت  :  با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی به  جا  و  مؤثر که  از طریق روابط عمو می ها انجام می شود  میتوان به طور نسبی بر مشکلات مذکور فائق آمد .

موسی رضایی افزود :  در ایام پیش رو به دلیل گرمای هوا مصرف آب و برق به شدت افزایش پیدا می کند و با توجه به کمبود آب و محدودیت  تولید برق به واسطه کاهش منابع آب مردم را به مدیریت مصرف آب و برق دعوت می کنیم .

وی در پایان  ابراز  امیدواری نمود  :  با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی  همگانی  و  فشرده که  از طریق  روابط عمومی های  صنعت آب و  برق  استان  برنامه ریزی شده است ساعات اوج بار و مصرف را مدیریت نمائیم و به سلامت از این برهه حساس عبور کنیم .

در ادامه مدیران روابط عمومی آب و برق استان ضمن هم اندیشی در خصوص اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برنامه های پیشنهاد ی خود را ارائه نموده  و در خصوص برنامه های تبلیغاتی و اطلاع رسانی که  از طریق  صدا و سیما و فضاهای اطلاع رسانی شهری و دیگر  مبادی اطلاع رسانی  از قبیل  شبکه های اجتماعی و … انجام خواهد شد بحث و تبادل نظر نمودند .

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.