تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
کد خبر : 7137

راهیان نور یکی از پربرکت ترین فعالیت های فرهنگی در کشور است

راهیان نور یکی از پربرکت ترین فعالیت های فرهنگی در کشور است

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج): راهیان نور یکی از پربرکت ترین فعالیت های فرهنگی در کشور است دنیای اسرار-سرهنگ عابدینی با بیان اینکه ۲۰ هزار نفر از عموم مردم به اردو های راهیان نور در نوروز سال آینده اعزام می شوند عنوان داشت: علاقه مندان به شرکت در این اردوها می توانند

Print Friendly, PDF & Email

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج):
راهیان نور یکی از پربرکت ترین فعالیت های فرهنگی در کشور است
دنیای اسرار-سرهنگ عابدینی با بیان اینکه ۲۰ هزار نفر از عموم مردم به اردو های راهیان نور در نوروز سال آینده اعزام می شوند عنوان داشت: علاقه مندان به شرکت در این اردوها می توانند از طریق پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج در سراسر استان ثبت نام کنند.

سرهنگ محمدحسین عابدینی؛ معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه اردو های راهیان نور یکی از پربرکت ترین فعالیت های فرهنگی در کشور است اظهار داشت: اردوهای راهیان نور امسال در دو بخش دانش آموزی و محلی در سطح استان در حال اجرا می باشد. 
مسئول ستاد راهیان نور استان اصفهان افزود: در تابستان امسال ۸ هزار نفر از مردم استان اصفهان به مناطق راهیان نور غرب کشور اعزام شده اند که از این تعداد ۳ هزار نفر از اعضای حلقه های صالحین بوده و مابقی افراد از بین عموم مردم بوده اند.
وی با ذکر این مطلب که اردوهای راهیان نور دانش آموزی در مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اجرا می شود تصریح کرد: در مهر ماه امسال هزار نفر از دانش آموزان به مناطق عملیاتی غرب اعزام و ازیادمان های مریوان، دزلی، باشماق، سنندج و تپه الله اکبر بازدید نمودند.
سرهنگ عابدینی گفت: از آبانماه امسال به واسطه شرایط آب و هوایی، اردو های دانش آموزی به جنوب کشور انتقال پیدا کرد که در دو ماه آبان و آذر جمعا ۵ هزار و ششصد نفر از دختران و پسران به این مناطق عملیاتی اعزام شدند .
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) از ادامه اردو های راهیان نور دانش آموزی در بهمن ماه خبر داد و افزود: این اردو ها همچنان در حال اجرا است که تا نیمه اسفند انسال، ۷ هزار نفر از دانش آموزان پسر و دختر دیگر نیز اعزام خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه سعی شده شرایط حضور اقشار مختلف بخصوص جوانان در اردو ها فراهم شود تاکید کرد: تعداد ۳ هزار نفر از دانشجویان استان از ۱۵ تا ۲۷ اسفند به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند و سپس اردو های راهیان نور محلی از ۲۷ اسفند ۹۷ تا ۱۳ فرودین ۹۸ ادامه خواهد داشت.
مسئول ستاد راهیان نور استان اصفهان با بیان اینکه ۲۰ هزار نفر از عموم مردم به اردو های راهیان نور محلی اعزام می شوند عنوان داشت: علاقه مندان به شرکت در این اردوها می توانند از طریق پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج در سراسر استان ثبت نام کنند، همچنین می توانند به صورت خانوادگی و با خودروی شخصی به این مناطق سفر و از امکانات اردوگاه ها استفاده کنند.
معان هماهنگ کننده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) خاطر نشان کرد : تلاش شده شرایط مناسبی از لحاظ اسکان و تغذیه برای حاضران در این اردو ها فراهم شود به همین جهت سه اردوگاه جهت اسکان مردم استان در شمال، مرکز و جنوب استان خوزستان تدارک دیده شده که به ترتیب اردوگاه های شهید درویشی شوش، شهید کاظمی اهواز و شهید باکری خرمشهر آماده میزبانی از زائران خواهد شد.
سرهنگ عابدینی از حضور یک روحانی و یک راوی در اتوبوس شرکت کنندگان در اردو های راهیان نور خبر داد و گفت: مردم عزیز در این اردو ها از مناطق عملیاتی طلائیه، نهر خیّن، شلمچه، اروند، جبهه ذوالفقاریه، شهرک دارخوئین بازدید می نمایند.
مسئول ستاد راهیان نور استان اصفهان با اشاره به مصادف شدن عید نوروز با مراسم اعتکاف سال۹۸ گفت: برنامه ویژه ای امسال با سازمان انرژی اتمی تدارک دیده شده که مراسم اعتکاف در مسجد چهارده معصوم شهرک دارخویین برگزار شود که ثبت نام آن از طریق سایت خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.