تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
کد خبر : 8220

راه آهن اصفهان ۱۸ درصد از درآمد جابجایی بار داخلی در کشور را به خود اختصاص داد

راه آهن اصفهان ۱۸ درصد از درآمد جابجایی بار داخلی در کشور را به خود اختصاص داد

راه آهن اصفهان ۱۸ درصد از درآمد جابجایی بار داخلی در کشور را به خود اختصاص داد مدیرکل راه‌ آهن استان اصفهان: در ایام نوروز ۹۱ هزار نفر مسافر با قطار از مبدا به مقصد جابجا شده‌اند.به گزارش دنیای اسرار:سیدرضا سادات حسینی با بیان اینکه ستاد نوروزی در همه مناطق استان فعالیت خود را از

Print Friendly, PDF & Email


راه آهن اصفهان ۱۸ درصد از درآمد جابجایی بار داخلی در کشور را به خود اختصاص داد

مدیرکل راه‌ آهن استان اصفهان: در ایام نوروز ۹۱ هزار نفر مسافر با قطار از مبدا به مقصد جابجا شده‌اند.
به گزارش دنیای اسرار:سیدرضا سادات حسینی با بیان اینکه ستاد نوروزی در همه مناطق استان فعالیت خود را از تاریخ ۲۴ اسفند آغاز و تا ۱۶ فرودین ادامه داشته است گفت: در کنار ستاد نوروزی، ستاد استقبال و بدرقه مسافران نیز تشکیل و به صورت ۲۴ ساعته مسائل مربوط به قطارهای مسافران پیگیری شد و در ایام نوروز در مجموع ۹۱ هزارنفر مسافر با قطار از مبدا تا مقصد در ایام نوروز جابجا شده اند.
وی در ادامه افزود: تاخیر قطار از مبدا ۸۶ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته و رشد مسافران نیز نسبت به سال قبل حدود ۳ درصد افزایش یافته است.
وی در خصوص قطار گردشکری نیز افزود:در دو سال گذشته ۲۴ رام قطار به اصفهان وارد شده که در برنامه کاری خود تشکیل و توسعه قطارهای گردشگری را در دستور کار قرار داده‌ایم و همچنین در سال گذشته یک قطار گردشگری به بادرود داشتیم.
سادات حسینی با اشاره به اینکه این سازمان در راستای سیاست‌های کلان راه آهن جمهوری اسلامی و برنامه ششم توسعه فعالیت می کند اظهار داشت: در بند ۲۴ و ۲۵ این برنامه به توسعه خطوط ریلی و متصل شدن مراکز صنعتی به شبکه ریلی تاکید شده است.
وی دو وظیفه اصلی راه آهن را حمل بار و مسافر عنوان و تاکید کرد: توسعه خطوط آنتنی نقش موثری در افزایش جابجایی بار توسط راه آهن و افزایش کیفیت مسافربری دارد و در همین راستا توسعه خطوط آنتنی را در دستور کار داریم و در سال گذشته نیز چند مسیر از این مورد به خطوط ریلی اضافه شد.
مدیرکل راه آهن اصفهان از رشد ۱۷ درصدی جابجایی مسافر در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶خبر داد و تصریح کرد: رضایت‌مندی از خدمات مسافری نسبتا خوب است و اصفهان جزو سه منطقه برتر کشور است.
به گفته وی راه آهن اصفهان به لحاظ شاخص‌های حمل بار بین مناطق راه‌آهن کشور در جایگاه اول تا سوم قرار دارد و در سال گذشته راه‌آهن اصفهان ۵۰ درصد در جابجایی بارهای داخلی کشور رشد داشته است و همچنین ۱۸ درصد از درآمد جابجایی بار داخلی در کشور را به خود اختصاص داده است.


خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.