تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
کد خبر : 19533

راه اندازی تیم های واکنش سریع در شرکت آبفا استان اصفهان

راه اندازی تیم های واکنش سریع در شرکت آبفا استان اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان اصفهان گفت: برای اولین بار در شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان چهار تیم واکنش سریع به منظور مهار حوادث درکوتاه ترین زمان ممکن تشکیل شد. ناصر اکبری هدف از راه اندازی تیم های واکنش سریع را کاهش تبعات حوادث غیر مترقبه برشمرد

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان اصفهان گفت: برای اولین بار در شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان چهار تیم واکنش سریع به منظور مهار حوادث درکوتاه ترین زمان ممکن تشکیل شد.

ناصر اکبری هدف از راه اندازی تیم های واکنش سریع را کاهش تبعات حوادث غیر مترقبه برشمرد و اعلام کرد: چهار تیم ۲۳ نفره که دارای تخصص و مهارت لازم در مهار حوادث خطوط انتقال، شبکه توزیع، تعمیرات پمپ، کنترل کیفی، برق، خدمات حمل ونقل ،پشتیبانی و تداراکات هستند تشکیل می شود.

وی انتخاب اعضای تیم های واکنش سریع را بر مبنای عملکردشان در هنگام وقوع حوادث برشمرد و خاطرنشان ساخت: در سالهای اخیر تیم هایی از شرکت آبفا اصفهان برای مهار بحران های مختلف از جمله سیل و زلزله که دراستان های خوزستان، لرستان ، کرمانشاه و…. به وقوع پیوست اعزام شدند و ارزیابی عملکرد افراد اعزامی به این استان ها یکی از پارامترهای انتخاب افراد در تیم های واکنش سریع بود.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان اصفهان با اشاره به آموزش های که برای اعضا تیم های واکنش سریع در نظر گرفته شده است اعلام کرد: با هدف ارائه خدمات سریع و به موقع به آسیب دیده گان، آموزش های متنوع و جامعی در نظر گرفته شده تا اگر نقاط ضعف در این زمینه وجود داشته باشد برطرف گردد.

وی خاطرنشان ساخت: افراد تشکیل دهنده تیم های واکنش سریع باید نظم، انضباط و پاکیزگی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند تا بتوانند کمک های در خور توجهی به آسیب دیدگان ارائه دهند.

اکبری سلامت جسمی و روانی اعضا را شرط لازم برای حضور در تیم های واکنش سریع دانست و اظهار داشت: اعضا باید از سلامت جسمانی و روانی لازم برای حضور فعال در تیم های واکنش سریع برخوار باشند همچنین روحیه کار گروهی داشته باشند تا با مشارکت در انجام کارها بتوانند تبعات ناشی از وقوع حوادث را به حداقل برسانند.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان اصفهان رعایت اصول ایمنی و استاندارد را ضروری برشمرد و بیان داشت: برخورداری از تجهیزات لازم و تخصصی به همراه رعایت اصول ایمنی از عوامل بسیار مهم می باشد که اعضا تیم های واکنش سریع باید در مهار حوادث مد نظر قرار دهند. 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.