تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 6287

راه اندازی سامانه های ۱۵۲۲، ۱۲۲ و تله متری؛ دستاورد بزرگی برای صنعت آب و فاضلاب است

راه اندازی سامانه های ۱۵۲۲، ۱۲۲ و تله متری؛ دستاورد بزرگی برای صنعت آب و فاضلاب است

در جریان بازدید مدیر عامل آبفای گلستان از سامانه ۱۵۲۲ و ۱۲۲ آبفای استان اصفهان عنوان شد راه اندازی سامانه های ۱۵۲۲، ۱۲۲و تله متری؛ دستاورد بزرگی برای صنعت آب و فاضلاب است مدیر عامل آبفای گلستان از سامانه های ۱۵۲۲، ۱۲۲ و تله متری آبفای استان اصفهان بازدید کرد. دنیای اسرار:در جریان این بازدید

Print Friendly, PDF & Email

در جریان بازدید مدیر عامل آبفای گلستان از سامانه ۱۵۲۲ و ۱۲۲ آبفای استان اصفهان عنوان شد

راه اندازی سامانه های ۱۵۲۲، ۱۲۲و تله متری؛ دستاورد بزرگی برای صنعت آب و فاضلاب است

مدیر عامل آبفای گلستان از سامانه های ۱۵۲۲، ۱۲۲ و تله متری آبفای استان اصفهان بازدید کرد.

دنیای اسرار:در جریان این بازدید که روز چهارشنبه ۱۲ دیماه جاری صورت گرفت مهندس محمد هادی رحمتی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان به همراه مهیار خسروی معاون بهره برداری این شرکت از سامانه خدمات غیر حضوری مشترکین (۱۵۲۲)، سامانه امداد و حوادث (۱۲۲) و مرکز تله متری و هوشمندسازی شبکه های توزیع آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بازدید کردند و از نزدیک با چگونگی فعالیت این سامانه ها و دستاوردهای آن آشنا شد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان در این بازدید، طراحی نرم افزارهای مورد نیاز و راه اندازی سامانه های یاد شده را دستاورد بزرگی برای صنعت آب و فاضلاب قلمداد کرد که با تکیه بر تخصص وظرفیت نیروهای بومی به دست آمده است.

مهندس هاشم امینی افزود: سامانه خدمات غیر حضوری مشترکین (۱۵۲۲) که از آبانماه سال ۱۳۹۵  با هدف ارائه خدمات ۲۲ گانهفروش و پس از فروش انشعاب راه اندازی شد، نقش مهمی در جهت تکریم ارباب رجوع، کاهشزمان رسیدگی به درخواست ها و حذف رفت و آمدهای غیر ضرور در سطح ۹۲ شهر تحت پوششایفا کرده است.

وی گفت: از اردیبهشت امسال نیز امکان ثبت درخواست لوازم کاهنده مصرف آب بهعنوان خدمت بیست وسوم به قابلیت های سامانه ۱۵۲۲ افزوده شد و شهروندان سراسر استاناصفهان می توانند از طریق تماس تلفنی با این سامانه و فشردن کلید شماره ۸ ،درخواست خود را برای خرید لوازم کاهنده مصرف ثبت کنند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان افزود: بررسی های اولیه نشان می دهد میانگین مصرف آب مشترکینی که لوازم کاهنده مصرف دریافت و نصب کرده اند بیش از ۲۰ درصد کاهش یافته است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.