تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸
کد خبر : 14407

رتبه اول کشوری دربخش زایشگاه بیمارستان عیسی بن مریم (ع)

رتبه اول کشوری دربخش زایشگاه بیمارستان عیسی بن مریم (ع)

رئیس بیمارستان عیسی بن مریم (ع) اصفهان خبر داد سید امین رضا طباطبایی از کسب رتبه اول بیمارستان عیسی بن مریم(ع) اصفهان در بخش زایشگاه در کشور خبر داد. رتبه اول کشوری دربخش زایشگاه بیمارستان عیسی بن مریم (ع) به گزارش دنیای اسرار: سید امین رضا طباطبایی در نشست خبری به مناسبت یکصدو پانزدهمین سالگرد

Print Friendly, PDF & Email

رئیس بیمارستان عیسی بن مریم (ع) اصفهان خبر داد

سید امین رضا طباطبایی از کسب رتبه اول بیمارستان عیسی بن مریم(ع) اصفهان در بخش زایشگاه در کشور خبر داد.

رتبه اول کشوری دربخش زایشگاه بیمارستان عیسی بن مریم (ع)

به گزارش دنیای اسرار: سید امین رضا طباطبایی در نشست خبری به مناسبت یکصدو پانزدهمین سالگرد تاسیس بیمارستان بااصحاب رسانه بیان کرد: بیمارستان  عیسی بن مریم (ع)قطعا از قدیمی ترین بیمارستانهای شهر وجزء سومین بیمارستان باسابقه کشوری میباشدکه زمین این مرکز درسال ۱۲۸۲ خورشیدی توسط زنده یاد امین الشریعه تاجر اصفهانی اهداشده است.

وی گفت : بر اساس آخرین رتبه‌بندی وزارت بهداشت در سال ۹۷، بخش زایشگاه  این بیمارستان به دلیل ترویج زایمان طبیعی و کیفیت خدمات ارائه شده به افراد رتبه اول این بخش را در بین مراکز درمانی از آن خود کرده است.

رئیس بیمارستان عیسی بن مریم بیان کرد::حدود ۲۰۰ هزار نوزاد تا به امروزدراین بیمارستان متولد شده اند و در حال حاضر نزدیک به ۷۰ %از زایمان‌های طبیعی استان در این بیمارستان انجام می‌شود.

طباطبایی افزود: برای ارتقاء کیفیت بیمارمحوری راسرلوحه قرارداده ایم که درکمترین زمان بهترین خدمات راارائه کنیم

عضوهیات مدیره بیمارستان عیسی بن مریم گفت: بیمارستان عیسی بن مریم تنها بیمارستان دولتی غیرآموزشی اصفهان است که خدمات خود را با تعرفه دولتی به مردم و همشهریان ارائه می دهد.

وی اضافه کرد: این بیمارستان در بخش‌های مختلفی از جمله ارتوپدی، بخش زنان و زایمان، جراحی پلاستیک و زیبایی، ، اورولوژی، چشم، گوارش، جراحی ستون فقرات ،روان پزشکی ، طب فیزیکی، ، طب سنتی ،پوست ومو، غدد، گوش و حلق بینی رادر طول شبانه روز به بیماران ارائه خدمات می‌کنند.

طباطبایی اذعان داشت:ماهانه حدود ۱۸ هزارنفرویزیت و ۷۵۰ عمل جراحی وروزانه ۷ زایمان  در بیمارستان عیسی بن مریم (ع) انجام می شود.

رئیس بیمارستان عیسی بن مریم (ع) ادامه داد:  این بیمارستان ۱۹ بخش تخصصی و فوق تخصصی، ۷ اتاق عمل فعال، ۲۶۱ تخت مصوب و ۱۲۰ تخت فعال حدود ۸۰% اشغال تخت با بهره‌گیری از ۵۵۰ نفر کادر مجرب و جوان که ۲۵۰ نفر از آنان کادر پرستاری را تشکیل می‌دهدو با همکاری بیش از ۱۳۰ نفر از پزشکان سطح شهر به عنوان واحدی با سابقه در سطح اصفهان مشغول خدمت‌رسانی به بیماران است.

رئیس خیریه بیمارستان عیسی بن مریم (ع) نیز دراین نشست عنوان کرد: این بیمارستان با تعهد نسبت به ارتقاء سلامت جامعه و نیازهای بیماران و ارائه خدمات بهتر با بهره‌گیری از دانش و تجارب روز دنیا اهدافی رادنبال می کند که شامل ساماندهی امکانات و خدمات موجود و استفاده بهینه جهت حمایت از بیماران، ساخت، تجهیز، بازسازی و توسعه همه‌جانبه بیمارستان، ارتباط و جذب کمک‌های داخلی و بین‌المللی می باشد

رسول یاحی بیان کرد: ویژگی شاخص این خیریه خدمات دهی به کسانی که فقط مشکلات مالی دارند، نمی باشد بلکه نکته قابل توجه این است که بعضا افرادی که دچار فقر عاطفی هستند را خیریه در جهت بهبود فرهنگ و بهداشت به آنها خدمت رسانی می کند.

وی افزود: بیش از ۲۰۰هزار نفر در بیمارستان عیسی بن مریم به دنیا آمده اند که ما از همه ی انها دعوت می‌کنیم تا به خیریه عیسی بن مریم بپیوندند ودر جهت ساخت آینده ای روشن در بهداشت شهروکشور باهم همکاری کنیم.

خبرنگار:علیرضا هژبری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.