تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
کد خبر : 33311

رفتار و منش پهلوانی لازمه پلیس در تراز انقلاب اسلامی است

رفتار و منش پهلوانی لازمه پلیس در تراز انقلاب اسلامی است

  فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ماموران پلیس در اجرای ماموریت خود باید فقط خدا را در نظر گرفته و مسایل شخصی را دخالت ندهند رفتار و منش پهلوانی را مهمترین رکن برای یک پلیس در تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد. به گزارش دنیای اسرار:، سردار” محمدرضا میرحیدری” در حاشیه مراسم گرامیداشت روز فرهنگ

Print Friendly, PDF & Email

 

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ماموران پلیس در اجرای ماموریت خود باید فقط خدا را در نظر گرفته و مسایل شخصی را دخالت ندهند رفتار و منش پهلوانی را مهمترین رکن برای یک پلیس در تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد.

به گزارش دنیای اسرار:، سردار” محمدرضا میرحیدری” در حاشیه مراسم گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش های زورخانه ای که در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد در جمع ورزشکاران و باستانی کاران استان گفت: در ۱۷ شوال و همزمان با جنگ خندق امیر مؤمنان علی (ع) در مبارزه ای که با عمروبن عبدود داشت فرهنگ پهلوانی و مبارزه جوانمردانه و جنگیدن فقط برای خدا و رضای او را نشان داد.

وی افزود: امروز مولا علی (ع) الگوی همه پهلوانان، ورزشکاران و حق طلبان است و شهدای ما هم با تاسی به مولا و مقتدای خود همین راه را پیش گرفتند و در راه رضای خدا قدم برداشتند و حقیقتاً شهدایی که جان شیرین خود را برای دفاع از امنیت و آرامش مردم و حفاظت از دین خدا فدا کردند پهلوانان و قهرمانان حقیقی کشور هستند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ماموران پلیس در اجرای ماموریت خود باید فقط خدا را در نظر گرفته و مسایل شخصی را دخالت ندهند تصریح کرد: رفتار و منش پهلوانی مهمترین رکن برای یک پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: امروز فرهنگ و منش پهلوانی در بین ماموران فراجا ترویج یافته و اکثر ماموران ما به ویژه ماموران یگان ویژه پلیس استان اصفهان از رتبه های برتر ورزش زورخانه ای کشور به شمار می آیند و با حضور در بین پیشکسوتان این ورزش با آداب و رسوم آن آشنا هستند.

سردار میرحیدری اضافه کرد: در ورزش زورخانه ای و باستانی که یکی از ورزش های اصیل کشور ما محسوب می شود آداب و رسوم خاصی از جمله احترام به بزرگتر ها و رخصت گرفتن از آنها، تواضع و فروتنی و افتادگی و سایر خصلت های زیبا وجود دارد و بیشتر شهدای ما هم از همین مکان ها و هیئت های مذهبی برخواستند و امروز محبوب قلوب مردم شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در خاتمه خاطر نشان کرد: روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای را به همه ورزشکاران و دوستداران ورزش و کسانی که در این حوزه فعالیت دارند به خصوص عزیزان ما در یگان ویژه تبریک می گویم و یاد و خاطره سردار شهید “اسماعیل چراغی” فرمانده تیپ امام حسین (ع) یگان ویژه استان که در حمله تروریستی سال گذشته به درجه رفیع شهادت نایل آمد و حقیقتاً جای او در این مراسم خالی است را گرامی می دارم.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.