تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
کد خبر : 32006

رفع آب گرفتگی های معابر در سطح شهر اصفهان

رفع آب گرفتگی های معابر در سطح شهر اصفهان

با تلاش شبانه روزی مدیریت شهری اصفهان انجام شد؛ رفع آب گرفتگی های معابر در سطح شهر اصفهان با توجه به بارش شدید باران طی ۲۴ ساعت گذشته در بعضی از معابر شاهد آب گرفتگی های بودیم که توسط نیروهای اجرایی و امور خدمات شهری شهرداری اصفهان نسبت به رفع آنها اقدام شد. به گزارش

Print Friendly, PDF & Email

با تلاش شبانه روزی مدیریت شهری اصفهان انجام شد؛
رفع آب گرفتگی های معابر در سطح شهر اصفهان
با توجه به بارش شدید باران طی ۲۴ ساعت گذشته در بعضی از معابر شاهد آب گرفتگی های بودیم که توسط نیروهای اجرایی و امور خدمات شهری شهرداری اصفهان نسبت به رفع آنها اقدام شد.

به گزارش دنیای اسرار: به دنبال بارندگی های شب گذشته و آبگرفتگی در معابر و خیابان‌ها، کوچه‌ها، اتوبان ها، بزرگراه ها و مناطق مختلف شهری در اصفهان مجموعه مدیریت شهری تلاش سازمان‌یافته‌ای را برای رفع آبگرفتگی معابر آغاز کرد.

 

با توجه به شناسایی نقاطی که در بارندگی های قبلی دچار آبگرفتگی شده بود بلافاصله اقدامات لازم در خصوص رفع مشکل آن انجام گردید.

 

باتوجه به پیش‌بینی اداره کل هواشناسی درخصوص بارش باران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری، نیروهای مجموعه مدیریت شهری اصفهان بویژه واحد خدمات شهری برای مقابله با حوادث احتمالی به حالت آماده‌باش درآمدند و کلیه‌ اکیپ‌های حوزه خدمات شهری در جهت رفع مشکل آب گرفتگی در سطح معابر شهر اصفهان اقدام کردند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.