تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
کد خبر : 31117

رفع چالش‌های مدیریت شهری با کمک دانشگاهیان

رفع چالش‌های مدیریت شهری با کمک دانشگاهیان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح کرد: رفع چالش‌های مدیریت شهری با کمک دانشگاهیان رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان دانشگاه را نهاد علمی متولی رفع چالش‌های کشور دانست و گفت: دانشجویان و اساتید باید با مشکلات مدیریت شهری آشنا شوند و بتوانند از درون دانشگاه راه‌حل‌هایی برای این معضلات پیشنهاد دهند. به گزارش دنیای اسرار،

Print Friendly, PDF & Email

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح کرد:

رفع چالش‌های مدیریت شهری با کمک دانشگاهیان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان دانشگاه را نهاد علمی متولی رفع چالش‌های کشور دانست و گفت: دانشجویان و اساتید باید با مشکلات مدیریت شهری آشنا شوند و بتوانند از درون دانشگاه راه‌حل‌هایی برای این معضلات پیشنهاد دهند.

به گزارش دنیای اسرار، محمد نورصالحی در همایش تخصصی «شهرگاه؛ هم اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری» با اشاره به پیشینه مناسب ارتباط مدیریت شهری با دانشگاه اظهار کرد: مدیریت شهری از سال‌های گذشته با دانشگاه صنعتی اصفهان همکاری داشته و در سایه آن تعاملاتی خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه معاونت برنامه‌ریزی شهرداری اصفهان اعتقاد به استفاده مناسب از ظرفیت‌های علمی دانشگاه برای کاربردی کردن پژوهش در عرصه مدیریت شهری منجر به تشکیل رویداد “شهرگاه” در هفته پژوهش شد، افزود: در این رویداد با همکاری شش دانشگاه اصفهان به دنبال تقویت و پررنگ شدن تعاملات و دست‌یابی به راهکارها و رفع چالش‌های مدیریت شهری جهت توسعه بهتر شهر هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، دانشگاه را نهاد علمی متولی رفع چالش‌های کشور دانست و خاطرنشان کرد: دانشجویان و اساتید باید با مشکلات مدیریت شهری آشنا شوند و بتوانند از درون دانشگاه راه‌حل‌هایی برای این معضلات پیشنهاد دهند.

وی با بیان اینکه اصفهان باید شهری توسعه یافته بر مبنای روش‌های علمی باشد، تصریح کرد: انتظار مردم اصفهان از علما و اندیشمندان شهر، فراهم آوردن شرایطی برای زندگی بهتر، رفاه، آسایش و امنیت شهروندان اصفهان است.

نورصالحی با اشاره به ظرفیت‌های علمی دانشگاه صنعتی اصفهان در حوزه‌های عمرانی، شهری و حمل‌ونقل گفت: اصفهان نیز مشابه کلان شهرها با مشکلات توسعه‌ای متعددی مواجه است در این راستا مدیریت شهری برای رفع مشکلات به راه‌حل های علمی نیاز دارد و در این زمینه از اساتید دانشگاه یاری می‌طلبد.

وی افزود: توسعه شهر با محدودیت‌ها و حد و مرزی همراه است که باید با کار علمی و دانشگاهی علاوه بر شناخت و پاسخ به نیاز مردم، از توسعه بی رویه شهر جلوگیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار امیدواری کرد: همکاری متقابل دانشگاه و مدیریت شهری بتواند خروجی‌های قابل رصد و اندازه گیری داشته باشد، به طور حتم نتایج ملموس همکاری علمی، مدیران شهری را تشویق می‌کند که در برخورد با هر مشکل و معضلی راه حلی را از اساتید دانشگاه بخواهند.

وی، به دانشگاه صنعتی اصفهان این نوید را داد که عزم جدی برای فعال شدن توسعه خط یک متروی شهر از پایانه شهرک قدس تا درب شمالی دانشگاه وجود دارد و زمینه استفاده مناسب اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه صنعتی اصفهان از حمل و نقل شهری را فراهم می‌کند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.