تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
کد خبر : 29660

رقابت بیش از ۸۷ هزار داوطلب کنکور سراسری در استان اصفهان

رقابت بیش از ۸۷ هزار داوطلب کنکور سراسری در استان اصفهان

رئیس ستاد آزمون‌های استان اصفهان خبرداد: رقابت بیش از ۸۷ هزار داوطلب کنکور سراسری در استان اصفهان رئیس ستاد آزمون‌های استان اصفهان اظهار داشت: درآزمون سراسری امسال۸۷ هزار و۶۱۱ داوطلب در استان اصفهان به رقابت می‌پردازند که از این میان، ۵۴ هزار و ۳۲۴ نفر داوطلب زن و ۳۲ هزار و ۲۸۷ نفر داوطلبان مرد

Print Friendly, PDF & Email

رئیس ستاد آزمون‌های استان اصفهان خبرداد:
رقابت بیش از ۸۷ هزار داوطلب کنکور سراسری در استان اصفهان
رئیس ستاد آزمون‌های استان اصفهان اظهار داشت: درآزمون سراسری امسال۸۷ هزار و۶۱۱ داوطلب در استان اصفهان به رقابت می‌پردازند که از این میان، ۵۴ هزار و ۳۲۴ نفر داوطلب زن و ۳۲ هزار و ۲۸۷ نفر داوطلبان مرد هستند.
به گزارش دنیای اسرار، دکتر رضاعلی نوروزی اظهار کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۱همزمان با سراسر کشور در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه، ۸ الی ۱۱تیرماه در استان اصفهان برگزار می گردد.
رئیس ستاد آزمون‌های استان اصفهان با بیان این که ۸۷هزار و ۶۱۱داوطلب از استان اصفهان در این کنکور حضور دارند، گفت: آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در ۲۷ شهر استان به صورت همزمان برگزار خواهد شد که بزرگ‌ترین محل برگزاری آزمون سراسری استان اصفهان در شهرستان اصفهان با دارا بودن ۵ حوزه اصلی است.
دکتر نوروزی افزود: براساس ابلاغ سازمان سنجش آموزش کشور، شروع فرآیند آزمون رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و آزمون‌ها به تناسب رشته‌ها بعضاً تا ساعت ۱۳:۳۰ ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به آمار داوطلبان درگروه‌های آموزشی آزمون سراسری ۱۴۰۱ در استان اصفهان بیان داشت: بیشترین تعداد داوطلب در گروه علوم تجربی با ۳۱ هزار و ۸۳۲ نفر است که نزدیک به نیمی از داوطلبان را تشکیل می‌دهد.
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان اصفهان تصریح کرد: آزمون گروه‌ هنر صبح روز چهارشنبه ۸ تیر، گروه ریاضی و علوم انسانی صبح روزپنجشنبه ۹ تیر، گروه علوم تجربی صبح روز جمعه ۱۰ تیر و گروه زبان های خارجی صبح روز شنبه ۱۱ تیرماه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: درب تمامی حوزه‌های امتحانی در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد، بنابراین توصیه می‌شود داوطلبان آزمون سراسری طوری برنامه‌ریزی کنند که تا پیش از ساعات اعلام شده در حوزه‌های امتحانی خود حضور پیدا کنند؛ همچنین از همراه داشتن هرگونه وسیله اضافی از جمله کیف، کتاب، موبایل و جزوه جداً خودداری نمایند.
دکتر نوروزی عنوان داشت: توصیه می‌شود که داوطلبان برای شرکت در آزمون سراسری حتی‌الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند؛ هماهنگی‌های لازم با سازمان اتوبوسرانی اصفهان صورت گرفته تا با تقویت ناوگان حمل و نقل، تمامی حوزه‌های برگزاری آزمون در سطح شهر اصفهان و دانشگاه صنعتی که خارج از شهر است را پوشش دهند.
وی تصریح نمود: توصیه می‌شود که خانواده‌‌های داوطلبان آزمون سراسری پشت درب‌های حوزه‌های امتحانی تجمع نکنند چراکه این تجمع منجر به ترافیک در محدوده خیابان‌های اطراف حوزه‌های امتحانی خواهد شد.
رئیس ستاد آزمون‌های استان اصفهان تأکید کرد: همراهان داوطلبان شرکت در آزمون سراسری از نظر قانونی به هیچ عنوان مجاز به ورود به حوزه‌های امتحانی نخواهند بود و لزومی بر انتظار آنان پشت درب‌های حوزه‌های برگزاری آزمون نیست.
وی در پایان اضافه کرد: همراه داشتن شناسنامه عکس‌دار و یا کارت ملی معتبر برای شرکت در آزمون سراسری الزامی است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.