تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
کد خبر : 10108

رمضان، ماه تقویت روحیه کمک به همنوع

رمضان، ماه تقویت روحیه کمک به همنوع

رمضان، ماه تقویت روحیه کمک به همنوع به گزارش دنیای اسرار: ماه رمضان ماهی سرشار از برکت، رحمت و آمرزش است بندگان مهمان خداوند هستند و بر سر سفره او می‌نشیندد تا برکات خدواند شامل حال آن‌ها شود و چه خوب است در این ماه که مشمول رحمت خدا هستیم ما نیز با کمک به

Print Friendly, PDF & Email

رمضان، ماه تقویت روحیه کمک به همنوع

به گزارش دنیای اسرار: ماه رمضان ماهی سرشار از برکت، رحمت و آمرزش است بندگان مهمان خداوند هستند و بر سر سفره او می‌نشیندد تا برکات خدواند شامل حال آن‌ها شود و چه خوب است در این ماه که مشمول رحمت خدا هستیم ما نیز با کمک به نیازمندان روحیه ایثار، گذشت، فداکاری، برادری و یکرنگی را در جامعه تقویت کنیم این کار علاوه براینکه موجب ایجاد برکات بی‌شمار در زندگی فردیمان می‌شود به تقویت اخلاق اجتماعی نیز کمک می‌کند.
از همین رو برنامه یک شب ضیافت همه ساله سعی دارد تا با فرهنگ سازی و ایجاد بستر مشارکت فرصتی را مهیا کند تا با همکاری و مشارکت خیرین  و مردم به زندانیان جرایم غیر عمد و خانواده‌های آن ها کمک شود.
در دومین شب پخش این برنامه با کمک خیرین زمینه آزادی یکی از زندانیان جرایم غیر عمد با بدهی ۶۰ میلیون تومان فراهم شد.
گرجی زاده مدیرکل زندان‌های استان در حاشیه این برنامه به خبرنگار دنیای اسرار گفت: در حال حاضر ما ۱۳۷۰ زندانی جرایم غیر عمد در زندان‌ها داریم که کل بدهی این افراد ۲۵۰ میلیارد تومان است.
وی با بیان اینکه مردم اصفهان در بحث آزادی زندانیان مقام اول را در کشور دارند تشریح کرد: سال گذشته امکان آزادی ۱۲۵۰ نفر زندانی در استان فراهم شد.
وی ضمن قدردانی از مردم و خیرین استان اصفهان به خاطر آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و حمایت از خانواده‌های آن‌ها افزود: بعد از اصفهان استان تهران با آزاد کردن ۸۵۰ و فارس ۷۵۰ نفر زندانی در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.
گرجی زاده در خصوص سایر روش‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیرین در همین زمینه ابراز داشت: هم زمان با برنامه یک شب ضیافت در سایر شهرستان‌ها نیز مراسم گل‌ریزان انجام می‌شود و همچنین در برنامه‌هایی که هر شب در مساجد برگزار می‌شود اگر امکان حضور ما وجود داشته باشد در آن‌ها هم شرکت می‌کنیم.
گرجی زاده ادامه داد: مردم و خیرین می‌توانند در تمام طول سال به ستاد مرکز دیه مراجعه و یا کمک‌های خود را به حساب‌های این ستاد واریز کنند.
محمد حسین صدیقی پور یکی از خیرین خیریه امام موسی کاظم (ع) در پایان برنامه به خبرنگار دنیای اسرار گفت: این خیریه ویژه زندانیان جرایم غیر عمد و خانواده‌هایشان است که با انجمن حمایت از زندانیان و ستاد دیه همکاری دارد.
وی در خصوص کمک‌های اهدا شده در این برنامه توسط این خیریه افزود: خیرین این خیریه با پرداخت مبالغ سه، پنج و هشت میلیون تومان امشب در آزاد کردن این زندانی مشارکت داشتند.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.