تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
کد خبر : 21967

رهایی ۴۰ زندانی محکوم به قصاص نفس از طناب دار در ۸ ماهه گذشته سال جاری

رهایی ۴۰ زندانی محکوم به قصاص نفس از طناب دار در ۸ ماهه گذشته سال جاری

مدیرکل زندانهای استان اصفهان خبرداد: رهایی ۴۰ زندانی محکوم به قصاص نفس از طناب دار در ۸ ماهه گذشته سال جاری به گزارش دنیای اسرارمحمود ضیائی فرد مدیرکل در جلسه با فعالان حوزه اصلاح و تربیت زندان های استان با اعلام این خبر گفت:در سال جاری با درایت و تلاش مسئولین قضایی استان،قضات شعبات مختلف

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل زندانهای استان اصفهان خبرداد:

رهایی ۴۰ زندانی محکوم به قصاص نفس از طناب دار در ۸ ماهه گذشته سال جاری

به گزارش دنیای اسرارمحمود ضیائی فرد مدیرکل در جلسه با فعالان حوزه اصلاح و تربیت زندان های استان با اعلام این خبر گفت:در سال جاری با درایت و تلاش مسئولین قضایی استان،قضات شعبات مختلف کیفری و اجرای احکام- روسای زندانها- مددکاران وکارشناسان مربوطه زمینه رهایی ۴۰ زندانی محکوم به قصاص نفس از طناب دار رهایی یافته و به زندگی دوباره بازگشتند.

وی در ادامه بااشاره به فرهنگ ایثار و گذشت در اصفهان گفت:از استان اصفهان به عنوان یکی از استان های مهد گذشت و ایثار می توان نام برد و در عرصه زندانبانی و بازگشت مددجو به آغوش خانواده و جامعه نیزهمیشه پیشرو بوده است.

مدیرکل زندان های استان اصفهان درادامه با قدردانی از مددکاران زندانها-نقش آنها را یکی از عوامل موثر در این زمینه برشمرد و تصریح کرد: به دلیل اهمیت موضوع و طرح در شورای معاونین استان مبنی بر پیگیری های مستمر و جدیت هرچه بیشتر از چهل زندانی نجات یافته از مرگ تعداد ۷ نفر زن و ۳۳ نفر مرد بوده اند.

ضیائی فرد همچنین ادامه داد:تعداد ۲۴ نفر از این زندانیان پس از طی مراحل قانونی و دادرسی در شعبات مختلف قضایی استان از زندان آزاد و مابقی نیز با پیگیری زندانها پس از مراحل قضایی آزاد و به آغوش خانواده بازخواهند گشت.

وی همچنین در تکمیل آمارمربوطه افزود:تعداد ۲۹ نفر از زندانیان مربوط به زندان مرکزی-۷نفر زندان نسوان و ۴ نفر از زندان شهرستان کاشان بوده اند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.