تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳
کد خبر : 15587

روابط‌عمومی‌ها باید رسانه‌ها را در کنار خود به عنوان یک بازوی توانمند برای انتقال برنامه‌های سازمان بدانند

روابط‌عمومی‌ها باید رسانه‌ها را در کنار خود به عنوان یک بازوی توانمند برای انتقال برنامه‌های سازمان بدانند

پیشکسوت روزنامه‌نگاری اصفهان؛ روابط‌عمومی‌ها باید رسانه‌ها را در کنار خود به عنوان یک بازوی توانمند برای انتقال برنامه‌های سازمان بدانند به گزارش دنیای اسرار:صادق هادی، پیشکسوت روزنامه‌نگاری اصفهان در حاشیه دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی درگفتگو باخبرنگار دنیای اسرار، با اشاره به اینکه وجه تمایز انسان با سایرموجودات قوه ناطقه و عقل او

Print Friendly, PDF & Email

پیشکسوت روزنامه‌نگاری اصفهان؛

روابط‌عمومی‌ها باید رسانه‌ها را در کنار خود به عنوان یک بازوی توانمند برای انتقال برنامه‌های سازمان بدانند

به گزارش دنیای اسرار:صادق هادی، پیشکسوت روزنامه‌نگاری اصفهان در حاشیه دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی درگفتگو باخبرنگار دنیای اسرار، با اشاره به اینکه وجه تمایز انسان با سایرموجودات قوه ناطقه و عقل او می‌باشد گفت: این تفاوت‌ها باعث شده که انسان بتواند با همنوع خودش ارتباط از نوع منطقی و برنامه‌ریزی شده برقرار کند که کار روابط عمومی نیز همین برقراری ارتباط بین یک سازمان و جامعه مخاطب و هدف و یا عامه مردم است.
صادق هادی اظهار داشت:کاری که یک روابط عمومی انجام می‌دهد اینست که بتواند پیام مخاطب را به دستگاه ارائه دهنده خدمات منتقل کند و بالعکس.
وی ادامه داد: در بیشتر جاها نبود اگاهی کامل از فعالیتهای انجام شده در یک سازمان باعث می‌شود مخاطبین دیدگاه مثبت و معتمدی نسبت به ان سازمان نداشته باشند و کارهای خوبی که صورت گرفته بیان نشود.
این پیشکسوت روزنامه‌نگاری با اشاره به اینکه در خبرنویسی نیز تا یک رویداد بیان و گزارش نشود تبدیل به خبر نخواهد شد، اظهار داشت: یک روابط عمومی نیز باید ‌اقدامات و فعالیت‌هایی که در سازمان مربوطه‌اش انجام شده به اطلاع مخاطبین خود برساند تا ارتباط قوی‌تری بین سازمان و مخاطب برقرار شود تا در مواقع بحران نیز ارتباط بهتری بین انها برقرار شود .
وی در ادامه گفت: برگزاری کنفرانس‌هایی در این راستا باعث تقویت ارتباط بین سازمان‌ها و مخاطبین می‌شود و وجه اشتراکی نیز با روزنامه‌نگاران و خبرنگاران دارد زیرا هر دو در همین زمینه فعالیت می‌کنند. بنابراین روابط‌عمومی‌ها باید رسانه‌ها را در کنار خود به عنوان یک بازوی توانمند برای انتقال مفاهیم و سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان خود بدانند.
صادق هادی در پایان با اشاره به اینکه اموزش در هر حوزه‌ای بسیار مهم و تاثیرگذار است، گفت: این کنفرانس‌ها هم نوعی اموزش است ضمن اینکه ارتباطات چهره به چهره نیز برای انتقال مفاهیم و شناخت از سازمانهای مختلف مورد نیاز است و امیدواریم که این برنامه‌ها در اینده نیز ادامه پیدا کند.

خبرنگار:نفیسه آقاجان

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.