تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
کد خبر : 18168

روابط عمومی چشم وگوش مدیریت سازمان است

روابط عمومی چشم وگوش مدیریت سازمان است

به گزارش دنیای اسرار:وظیفه روابط عمومی خدمت به مردم و شناسایی نقاط ضعف سازمان و انتقال آن به مدیریت است ، دکتر حسین بانک مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان ضمن بیان این مطلب افزود روابط عمومی مطلوب، اندیشه محور، توسعه بخش و با مدیریت ارتباطات سازمان ، زمینه ساز رشد و تعالی هرچه بیشتر مجموعه

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:وظیفه روابط عمومی خدمت به مردم و شناسایی نقاط ضعف سازمان و انتقال آن به مدیریت است ، دکتر حسین بانک مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان ضمن بیان این مطلب افزود روابط عمومی مطلوب، اندیشه محور، توسعه بخش و با مدیریت ارتباطات سازمان ، زمینه ساز رشد و تعالی هرچه بیشتر مجموعه خود را فراهم می آورد .

در حقیقت چشم و گوش مدیریت سازمان روابط عمومی است و اواست که به خوبی سازمان خود را رصد می کند و به نقاط قوت و ضعف آن پی می برد ، ایشاناندیشه محور و خلق اندیشه های ناب را وظیفه روابط عمومی دانست 

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان در نشست روابط عمومی این اداره کل با مسئولین و کارشناسان روابط عمومی صحبت کردند ، نقش روبط عمومی در سازمان را توانمندسازی ، آگاهی بخشی و ارتباط محوری عنوان نمودند. 

در ادامه این جلسه رئیس دپارتمان ارتباطات و اطلاعات اصفهان ضمن تشکر از زحمات مدیریت و کارکنان بیمه سلامت ، رویکرد روابط عمومی بیمه سلامت در استان اصفهان را علمی ارزیابی نموده که به عنوان الگویی جامع موفق شده است تا درهمگرایی و مشارکت همه جانبه در جهت خدمت رسانی به مردم به خوبی عمل نماید . هادی زمانی نگاه مؤثر و ارزشمند مدیریت ارشد این مجموعه را به عنوان نگرش ارتباطی در هدایت مجموعه روابط عمومی به سمت تسهیل سازی و خدمت رسانی بسیار مهم ارزیابی کرده و آن را مصداق نظریه ژاکی لتانگ نظریه پرداز حوزه روابط عمومی دانست.

 دکتر بانک درایجاد ارزش های متعالی چون پاسخگویی ، تسهیل سازی ، و خدمت رسانی بدون توقع و همراه با کرامت به مردم را از مهمترین شاخص های ارتباطی در راستای موفقیت این اداره کل عنوان نمود .

در ادامه مسئول روابط عمومی اداره کل گفت : روابط عمومی به عنوان بازوی فکری مدیرکل است و با افزایش مهارت تخصصی و علمی خود می تواند در گره گشایی از مشکلات بیمه شدگان کمک شایانی کند. مردم حق دارند اطلاعاتی دقیق و جامع از سازمان های داشته باشند و وظیفه یک روابط عمومی خلاق است که به صورت هنرمندانه اطلاع رسانی عملکرد سازمان را انجام دهد .

مالوردی ادامه داد : روابط عمومی باید مردمی باشد و بدون جهت گیری و با مثبت اندیشی بتواند فضای شادی و نشاط را بین همکاران خود ایجاد کند .

مسئول روابط عمومی اداره کل افزود: مراقب باشیم درگیر کارهای روزمره و جزئی نشویم .کارهای بی اهمیت و جزئی زیان آور است و دید انسان را محدود می کند و اجازه نمی دهد دید کلی به اهداف و پیشرفت داشته باشیم.

ایشان در پایان تاکید کرد تسهیل خدمت رسانی و اطلاع رسانی دقیق و جامع از رسالت های خطیر روابط عمومی هاست و روابط عمومی فعال با برقراری تعامل موثر با ذینفعان باعث تقویت اعتماد عمومی و پاسخگویی و درنهایت رضایت مندی خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.