تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
کد خبر : 10758

روشنگری های رهبری ما را از توطئه ها نجات داده است

روشنگری های رهبری ما را از توطئه ها نجات داده است

روشنگری های رهبری ما را از توطئه ها نجات داده است  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: اگر روشنگری های رهبری نبود به بیراهه می رفتیم و توطئه های مختلف علیه ملت و نظام اسلامی به کار گرفته می شد. به گزارش دنیای اسراربه نقل از ایرنا، آیت الله سید یوسف

Print Friendly, PDF & Email

روشنگری های رهبری ما را از توطئه ها نجات داده است

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: اگر روشنگری های رهبری نبود به بیراهه می رفتیم و توطئه های مختلف علیه ملت و نظام اسلامی به کار گرفته می شد.

به گزارش دنیای اسراربه نقل از ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه در میدان امام خمینی (ره) اصفهان با اشاره به سالروز رحلت امام و رهبری آیت الله خامنه ای افزود: رهبری با روشنگری الهی ما را راهنمایی کرده‌اند که امیدواریم خداوند متعال وجود مقدس ایشان را همواره برای ما حفظ کند.
وی با اشاره به محبوبیت امام خمینی (ره) در بین مردم اظهارداشت: در آیین تشییع امام (ره) تخمین حضور ۱۰ میلیون نفری زدند که انصافاً حق هم هست، امیرالمومنین (ع) می‌فرماید هر کس به حق عمل کند خلق خدا به او میل و عشق پیدا می‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان تصریح کرد: قرآن کریم می‌فرماید هرکس ایمان به خدا بیاورد و عمل صالح انجام دهد نیازی به تعریف کسی برای محبوب القلوب شدن مردم ندارد بلکه خداوند متعال می فرماید من محبتتان را در قلب بندگان خوب خدا قرار می‌دهم.
وی در خطبه‌های اول این هفته نماز جمعه تصریح کرد: رهبری فرمودند راهپیمایی روز قدس باید شور بیشتری نسبت به سالهای گذشته داشته باشد که دلیل آن هم طرح معامله قرن است.
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه طرح معامله قرن پیشنهاد ترامپ با حمایت عربستان سعودی، بحرین و مصر است، تصریح کرد: مساله معامله قرن این است که در زمین‌های سینا شهرک‌هایی برای اسرائیل رهاسازی شود.
وی ادامه داد: یکی از مسائلی که با طرح معامله قرن اجرایی می‌شود این است که غزه‌ای ها ارتش و سلاح نباید داشته باشند و این همان جیزی است که از ما می‌خواهند که مذاکره با امریکا نتیجه‌ای جز این ندارد.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به دلیل مخالفت با صهیونیست‌ها و استبدادگران گفت: همانگونه که رهبری در جمع دانشجویان فرمودند مساله قدس مسأله‌ای اسلامی نیست بلکه مسأله‌ای انسانی است.
وی ادامه داد: مسلمان و یهودی و هر فرقه‌ای دیگر باید با جنایتکاران مبارزه کنند به این دلیل که تمام انبیای الهی مهم‌ترین حرفشان اجرای عدالت و برطرف کردن ظلم بوده است.
به گزارش ایرنا، امام خمینی (ره) روز ۱۶ مرداد ۱,۳۵۸ در پیامی خطاب به مسلمین ایران و جهان، واپسین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.