تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
کد خبر : 14719

رونمایی از خودروی پیشتاز “مدیریت بحران”، در شرکت گاز استان اصفهان

رونمایی از خودروی پیشتاز “مدیریت بحران”، در شرکت گاز استان اصفهان

رونمایی از خودروی پیشتاز “مدیریت بحران”، درشرکت گاز استان اصفهان در هفته گرامی داشت پدافند غیر عامل و مدیریت بحران از خودرو پیشتاز مدیریت بحران شرکت گاز استان اصفهان رونمایی شد. به گزارش دنیای اسرار: در نشستی که با حضور اعضای کمیته پدافند غیر عامل و برخی از روسای واحدهای ستادی و ادارات گاز برگزار

Print Friendly, PDF & Email

رونمایی از خودروی پیشتاز “مدیریت بحران”، درشرکت گاز استان اصفهان

در هفته گرامی داشت پدافند غیر عامل و مدیریت بحران از خودرو پیشتاز مدیریت بحران شرکت گاز استان اصفهان رونمایی شد.

به گزارش دنیای اسرار: در نشستی که با حضور اعضای کمیته پدافند غیر عامل و برخی از روسای واحدهای ستادی و ادارات گاز برگزار شد، برخی از دستاوردها، اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در حوزه پدافند غیر عامل و مدیریت بحران طی یک سال گذشته ارائه گردید و مانورهای برنامه ریزی شده برای اجرا در پائیز سال جاری به منظور هماهنگی بین واحدها تشریح شد.

شایان ذکر است، “خودروی پیشتاز مدیریت بحران”شرکت گاز استان اصفهان، خودرویی با تجهیزات عملیاتی، تعمیراتی، امدادی، ترافیکی،پشتیبانی، رفاهی و ارتباطی (بالغ بر ۱۵۳ تجهیز) می باشد که در مانور کشوری قطع گازکه در ۱۱ و ۱۲ آبمانماه سالجاری در شهرسمنان بر گزار شد به عنوان مجهز ترین خودروبا طراحی منحصر به فرد مورد استفاده قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم آمادگی همیشگی برای مقابله با شرایط اضطراری و بحران های احتمالی، برای استفاده بهینه از منابع مالی و تجهیزاتی موجود تاکید کرد.

وی، با ارائه برخی از مصادیق مورد توجه برای کسب آمادگی، استفاده از تجارب ارزنده مانورها را مورد تاکید قرار داد و لزوم تفکر پیشگیرانه در حوزه های پدافند غیر عامل و مدیریت بحران را ضروری دانست.

دراین جلسه ضمن رونمایی از دستاوردهای حوزه پدافند غیر عامل و مدیریت بحران نظیر طرحهای مخابراتی، دستورالعمل ها و مستندات تهیه شده، کتب تالیف شده  از برترین‌ها و فعالان پدافندغیر عامل و مدیریت بحران تقدیرشد.

حضور در مانور کشوری قطع گاز استان سمنان، و نمایش توانمندی راهبری، تخصص و سرعت عمل تیم های امدادی، تعمیراتی و مخابراتی شرکت گاز استان اصفهان، در کنار سایر شرکت کننده ها از استان هایی اعم از؛ تهران، قم، گلستان، مازندران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، یزد، مناطق ۳ و ۴ انتقال گاز از دیگر برنامه هایی بود که به مناسبت گرامی داشت هفته پدافند غیر عامل و مدیریت بحران انجام شد.

لازم به ذکر است، تیم شرکت گاز استان اصفهان در مانور کشوری پدافند غیرعامل در شهر سمنان حضور یافت که ایجاد پایداری ارتباطات و مقابله با قطع نابهنگام سامانه‌های بی سیم، سرویس‎دهی تلفن های ماهواره‎ای و نصب آنتن در حوزه مخابرات، جمع آوری علمک های آسیب دیده و ترمیم شبکه بصورت کاملاً واقعی توسط تیم تعمیراتی، ایمن سازی منطقه، اطلاع‎رسانی و خدمات دهی و مکان‌یابی شیرهای اصلی و استراتژیک، وصل گاز و در سرویس قراردادن رگولاتورهای گاز مشترکین دو خیابان مهم شهر سمنان توسط تیم امداد، از مهمترین بخشهای سناریوی این مانور بود.

شایان ذکر است، ادارات گاز منطقه ۴ اصفهان، کاشان، شاهین شهر و واحدهای روابط عمومی، مخابرات، امور مالی و پایگاه مقاومت بسیج این شرکت به عنوان برترین های یکسال گذشته در حوزه پدافند غیر عامل و مدیریت بحران مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است، نصب بنر در ادارات، برگزاری مسابقه کتبی، دیدار با خانواده معزز جانبازان و شهداء، و ارسال پیام های آموزشی از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل و مدیریت بحران در شرکت گاز استان اصفهان بود

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.