تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
کد خبر : 33700

رونمایی از طرح و سامانه سفیر آرامش

رونمایی از طرح و سامانه سفیر آرامش

ظهر روز شنبه ۳۰ اردیبهشت از طرح و سامانه کاربردی سفیر آرامش رونمایی شد.     به گزارش  دنیای اسرار: با حضور مدیرکل و تعدادی از مسئولان استان از طرح و سامانه کاربردی سفیر آرامش در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی رونمایی شد. ناصر چاووشی سرپرست اداره کل بهزیستی استان در آیین رونمایی از این

Print Friendly, PDF & Email

ظهر روز شنبه ۳۰ اردیبهشت از طرح و سامانه کاربردی سفیر آرامش رونمایی شد.

 

 

به گزارش  دنیای اسرار: با حضور مدیرکل و تعدادی از مسئولان استان از طرح و سامانه کاربردی سفیر آرامش در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی رونمایی شد.

ناصر چاووشی سرپرست اداره کل بهزیستی استان در آیین رونمایی از این طرح گفت: با توجه به اینکه اعلام کردیم در سال ۱۴۰۲ برنامه های این اداره کل با محوریت پیشگیری است و شعار سال بهزیستی نیز متناظر با شعار سال اعلامی از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر “مهار تورم؛ رشد تولید” با عنوان “کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، رشد و توسعه خدمت رسانی” معرفی شده است، با همت و تلاش همکاران بهزیستی، مسئولان و همراهی اهالی محترم استان خدمات وسیعی در قالب دو طرح قاصدک و طرح سفیر آرامش به مردم عزیز استان ارائه خواهیم داد.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان به خدماتی که در طرح سفیر آرامش به همه مردم استان ارائه می شود اشاره کرد و گفت: سامانه و برنامه کاربردی که امروز رونمایی می شود و به صورت رایگان در دسترس عموم قرار می گیرد به منظور ارائه خدمات آموزشی به آحاد جامعه و محافل مختلف خانوادگی، مذهبی و محیط کار ایجاد شده است و متقاضیان می توانند با نصب این برنامه بر روی گوشی های هوشمند و یا رایانه های شخصی، درخواست های خود را جهت اعزام مدرس به مکان ها و محافل آن ها به بهزیستی ارسال کنند و این سازمان بنا به نوع درخواست و زمان مورد نظر، خدمات آموزشی لازم را به آنان ارائه خواهد داد.

چاووشی ادامه داد: در حال حاضر دوره های آموزشی افزایش اعتماد به نفس، مدیریت خشم، مدیریت استرس، خودآگاهی، ارتباط موثر، حل مساله، آموزش پیش از ازدواج، آموزش زندگی خانواده، فرزند پروری دوران کودکی و نوجوانی و پیشگیری از اعتیاد در این سامانه در دسترس عموم قرار دارد و امکان افزایش بخش های آموزشی به آن وجود دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که این طرح که فعلا به صورت پایلوت در استان اصفهان اجرا خواهد شد موثر واقع گردد و به زودی شاهد فراگیر شدن آن در سراسر کشور باشیم.

پس از سخنان مدیرکل، تعدادی از مسئولان و طراح سامانه مذکور با حضور تعدادی از مسئولان استانی و شهری از طرح و اپلیکیشن سفیر آرامش رونمایی شد و عموم مردم استان از امروزمی توانند با ورود به این سامانه به آدرس https://safirearam.ir از خدمات و امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.