تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳
کد خبر : 6753

رکورد مصرف گاز در استان اصفهان

رکورد مصرف گاز در استان اصفهان

طی۲۴ ساعت گذشته؛ رکورد مصرف گاز در استان اصفهان مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: با توجه به بارش برف و سرمای هوا درسطح استان، طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۰ میلیون و۲۴۰ هزار۰متر مکعب گاز در استان مصرف شد که این یک رکورد جدید در مصرف گاز استان محسوب می شود. دنیای اسراربه نقل از

Print Friendly, PDF & Email

طی۲۴ ساعت گذشته؛

رکورد مصرف گاز در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: با توجه به بارش برف و سرمای هوا درسطح استان، طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۰ میلیون و۲۴۰ هزار۰متر مکعب گاز در استان مصرف شد که این یک رکورد جدید در مصرف گاز استان محسوب می شود.

دنیای اسراربه نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان،سید مصطفی علوی، مدیرعامل این شرکت، افزود: روز گذشته بیش از ۴۲ میلیون و ۱۶ هزار متر مکعب گاز طبیعی در بخش خانگی و تجار ی و بیش از ۲۸ میلیون و ۲۲۳ هزار متر مکعب گاز در صنایع و نیروگاه های سطح استان به مصرف رسیده است.

وی، با اشاره به اینکه، پایداری گاز در استان اصفهان دروضعیت مناسب و خوبی قرار دارد و تاکنون هیچ گونه افت فشار و قطعی گاز درسطح استان نداشتهایم گفت:تمهیدات لازم به منظور پیشگیری از هر نوع افت فشار یا قطعی گاز از طریقزیرساخت های گازرسانی در طرح “جامع اصفهان بزرگ”انجام گرفته وشبکه گازرسانی استان در وضعیت پایداری قرار داد دارد

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به استقرار جبهههوای بسیار سرد در جو استان طی چند روز آینده، از همه مشترکین خواست با صرفه جوییدر مصرف گاز، در تداوم پایداری شبکه گازرسانی استان کمک کنند.

وی، در ادامه از مشترکین گاز خواست رعایت نکات ایمنی از جمله اطمینان از باز بودن مسیر دودکش وسایل گاز سوز برای حفظ سلامتی افراد را مد نظر داشته باشند..

علوی، در پایان گفت: واحد امداد شرکت گاز به شماره ۱۹۴ به صورت ۲۴ ساعته آماده امدادرسانی به مشترکین گاز در همه نقاط استان  اصفهان است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.