تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
کد خبر : 6535

رییس جمهوری فردا عازم استان گلستان می شود

رییس جمهوری فردا عازم استان گلستان می شود

رییس جمهوری فردا عازم استان گلستان می شود رییس جمهوری فردا (دوشنبه) برای دیدار با مردم گلستان و بررسی نیازمندی ها و روند اجرای طرح ها و پروژه ها در مسیر تحقق توسعه همه جانبه و پایدار عازم این استان شمالی کشور می شود. دنیای اسرار، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی را در این

Print Friendly, PDF & Email

رییس جمهوری فردا عازم استان گلستان می شود


رییس جمهوری فردا (دوشنبه) برای دیدار با مردم گلستان و بررسی نیازمندی ها و روند اجرای طرح ها و پروژه ها در مسیر تحقق توسعه همه جانبه و پایدار عازم این استان شمالی کشور می شود.

دنیای اسرار، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی را در این سفر دو روزه تعدادی از معاونین رییس جمهوری و وزیران کابینه همراهی می کنند.
در جریان سفر رییس جمهوری به استان گلستان مهمترین برنامه ها و طرح های مرتبط با توسعه استان گلستان از جمله در حوزه های بهداشت و درمان، کشاورزی، حمل و نقل، مدیریت منابع آب، انرژی، گردشگری، محیط زیست، عمران شهری و روستایی، ورزش، آموزش عالی، آموزش و پرورش، صنایع و همچنین سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی تشریح می شود.
رییس جمهوری در نخستین مرحله از سفر خود به استان گلستان وارد فرودگاه کلاله خواهد شد و پس از دیدار و سخنرانی در جمع مردم شریف گنبد کاووس، عازم گرگان مرکز این استان می شود.
جلسه توسعه، دیدار با برگزیدگان استان و افتتاح پروژه های استانی، دیدار با علمای اهل تسنن و تشیع، جلسه شورای اداری استان و شرکت در نشست خبری از جمله برنامه های رییس جمهوری در این سفر است.

منبع:ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.