تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
کد خبر : 33412

زمان آغاز ثبت‌نام مدارس اصفهان برای سال تحصیلی جدید

زمان آغاز ثبت‌نام مدارس اصفهان برای سال تحصیلی جدید

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد؛ زمان آغاز ثبت‌نام مدارس اصفهان برای سال تحصیلی جدید مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان زمان آغاز ثبت‌نام مدارس اصفهان برای سال تحصیلی جدید را تشریح کرد. به گزارش دنیای اسرار: محمدرضا ابراهیمی گفت: از ابتدای خردادماه، فرآیند ثبت‌نام مدارس برای سال تحصیلی جدید آغاز شده و

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد؛
زمان آغاز ثبت‌نام مدارس اصفهان برای سال تحصیلی جدید
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان زمان آغاز ثبت‌نام مدارس اصفهان برای سال تحصیلی جدید را تشریح کرد.

به گزارش دنیای اسرار: محمدرضا ابراهیمی گفت: از ابتدای خردادماه، فرآیند ثبت‌نام مدارس برای سال تحصیلی جدید آغاز شده و امسال، این فرآیند با توجه ویژه به محدوده‌بندی ثبت نام اجرایی خواهد شد.

وی افزود:توجه ویژه به مدارس عادی دولتی در سال تحصیلی جدید در دستورکار است؛ این نکته در دیدار اخیر فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مورد توجه ایشان نیز قرار گرفت و به همین دلیل، برنامه‌ای برای تقویت مدارس دولتی عادی خواهیم داشت.

این مقام مسئول با اشاره به این‌که تلاش‌ها برای رعایت محدوده‌بندی از زمان ثبت نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ شروع شده بود اذعان داشت: رعایت محدوده‌بندی سبب کاهش رفت و آمد دانش‌آموزان در شهر شده و از عوارض مترتب با آن می‌کاهد، برای مثال با ثبت‌نام در محدوده مشخص شده نیاز چندانی به سرویس مدرسه وجود نخواهد داشت و مشکلات پیرامون آن نیز برطرف خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از توجه ویژه به مدارس عادی دولتی در سال تحصیلی جدید خبرداد و اظهار داشت: این نکته در دیدار اخیر فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مورد توجه ایشان نیز قرار گرفت و به همین دلیل، برنامه‌ای برای تقویت مدارس دولتی عادی خواهیم داشت.

وی سازمان‌دهی نیروی انسانی با هدف حضور نیروهای زبده و مجرب در مدارس دولتی عادی و نیز تجهیز این مدارس را از مفاد این برنامه دانست و تأکید کرد: با کمک و همکاری اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اصفهان، تجهیزات باکیفیت‌تر و بهتری برای مدارس دولتی عادی تهیه خواهد شد.

ابراهیمی با اشاره به این‌که مدارس با معیارهای نادرستی ارزش‌گذاری شده‌اند تصریح کرد: این مسئله باعث شده تا برخی از شهروندان فرزندشان را در مدرسه‌ای دور از محل زندگی خود ثبت‌نام کنند که مطلوب نیست و تلاش می‌کنیم با تقویت مدارس دولتی و رعایت محدوده‌بندی ثبت نام این مشکلات را برطرف کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن درخواست از خانواده‌ها برای همراهی در زمینه محدوده‌بندی ثبت‌نام متذکر شد: هیچ دانش‌آموزی که در سن تحصیل قرار دارد نباید از ثبت‌نام باز بماند و در این زمینه، تمام توان خود را به کار خواهیم بست.

وی با بیان این نکته که آغاز فرآیند ثبت‌نام مدارس ابتدایی از خردادماه، متوسطه اول از اوایل تیرماه و متوسطه دوم از اواسط تیرماه خواهد بود بیان داشت: در حوزه متوسطه دوم، توجه ویژه آموزش و پرورش استان بر تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱، ورودی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش ۳ درصد افزایش یافته است و تلاش می‌کنیم این روند در سال تحصیلی پیش‌رو نیز ادامه داشته باشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.