تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
کد خبر : 14128

زمینه الحاق اصفهان به شبکه شهرهای دوستدار کودک فراهم شده است/ استفاده از تجربیات شهرهای جهان برای توسعه حمل و نقل عمومی اصفهان

زمینه الحاق اصفهان به شبکه شهرهای دوستدار کودک فراهم شده است/ استفاده از تجربیات شهرهای جهان برای توسعه حمل و نقل عمومی اصفهان

شهردار اصفهان با اشاره به حضور در اجلاس شهرهای دوستدار کودک:   زمینه الحاق اصفهان بهشبکه شهرهای دوستدار کودک فراهم شده است/ استفاده از تجربیات شهرهای جهان برایتوسعه حمل و نقل عمومی اصفهان  شهردار اصفهان با اشاره به اینکه شهر اصفهان از کاندیداهای پیشرو برای عضویت در شبکه جهانی شهرهای دوستدار کودک است، گفت: زمینه

Print Friendly, PDF & Email

شهردار اصفهان با اشاره به حضور در اجلاس شهرهای دوستدار کودک:  

زمینه الحاق اصفهان بهشبکه شهرهای دوستدار کودک فراهم شده است/ استفاده از تجربیات شهرهای جهان برایتوسعه حمل و نقل عمومی اصفهان 

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه شهر اصفهان از کاندیداهای پیشرو برای عضویت در شبکه جهانی شهرهای دوستدار کودک است، گفت: زمینه الحاق اصفهان به شبکه شهرهای دوستدار کودک فراهم شده است.

به گزارش دنیای اسرار: قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه « سلام اصفهان» اظهار داشت: در هفته گذشته فرصتی ایجاد شد تا در اجلاس جهانی «شهرهای دوستدار کودک» شرکت کنم. شهر دوستدار کودک شهری است که امکان زندگی در محیطی امن، سالم و پاکیزه را برای همه کودکان و نوجوانان فراهم می کند. همه ما در کنار هم می توانیم با مشارکت شهروندان در برنامه ریزی و طراحی های شهری چنین فضا و فرصتی را برای کودکان خلق کنیم.

شهردار اصفهان ادامه داد: شهر اصفهان از کاندیداهای پیشرو برای عضویت در شبکه شهرهای دوستدار کودک است که با طی مراحل لازم در یونیسف زمینه الحاق آن فراهم شده است. در این زمینه گام های موثری برداشته شده و زمینه برای الحاق اصفهان فراهم شده است.    

وی افزود: در حاشیه اجلاس «شهرهای دوستدار کودک» و دیدارهای خوبی که انجام شد با مقامات شرکت کننده دراین اجلاس گفت و گوهایی داشتیم. به جز مباحث مربوط به این اجلاس، محور این دیدارهابحث و تبادل نظر در مورد حمل و نقل و انرژی های پاک بود که نتایج خوبی به همراهداشت.  

نوروزی بیان کرد: ما درشهر اصفهان به دنبال توسعه خطوط اتوبوسرانی تندرو و خط تراموا در کنار خط دوم متروهستیم، بنابراین برای پیمودن مسیرهای صحیح به بهره برداری از این تجربیات بسیارنیاز داریم و گفت و گوها این امکان و فرصت را ایجاد می کند تا از تجربیات مشترک دوطرفه، برای بهتر ساختن شهرمان استفاده کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این هفته، «هفته ورزش و تربیت بدنی» است، اظهار کرد: شهرداری اصفهان در همه مناطق ۱۵ گانه از تمامی ظرفیت های خود برای توسعه ورزش همگانی به خوبی استفاده کرده و امیدوارم مردم هم در این ارتباط همکاری لازم را انجام دهند.  

وی همچنین با اشاره به اینکه عده ای از پاکبانان، رانندگان اتوبوس، نیروهای حوزه خدمات شهری شهرداری اصفهان و سایر بخش ها به کربلای معلی اعزام شدند تا در خدمت رسانی به زائران اربعین تلاش کنند، گفت: از زحمات این افراد تشکر و قدردانی می کنم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.