تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
کد خبر : 27644

ساختمان شهرداری دهق و مدرسه شهید اژه‌ای نجف‌آباد به نام اوقاف سند خورد

ساختمان شهرداری دهق و مدرسه شهید اژه‌ای نجف‌آباد به نام اوقاف سند خورد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نجف آباد:ساختمان شهرداری دهق و مدرسه شهید اژه‌ای نجف‌آباد به نام اوقاف سند خوردرئیس اداره اوقاف و امور خیریه نجف آباد گفت: سند ساختمان شهرداری دهق و مدرسه شهید اژه‌ای نجف آباد به نام اوقاف و امور خیریه صادر شد.به گزارش  دنیای اسرار:، حجت الاسلام رضا صادقی با اشاره

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نجف آباد:
ساختمان شهرداری دهق و مدرسه شهید اژه‌ای نجف‌آباد به نام اوقاف سند خورد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نجف آباد گفت: سند ساختمان شهرداری دهق و مدرسه شهید اژه‌ای نجف آباد به نام اوقاف و امور خیریه صادر شد.
به گزارش  دنیای اسرار:، حجت الاسلام رضا صادقی با اشاره به اسناد دریافتی برای موقوفات شهرستان نجف آباد از ابتدای سال جاری تاکنون اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸ سند را در سامانه جامع موقوفات ثبت کرده‌ایم.
وی گفت: بیشتر این موقوفات غیر انتفاعی و شامل مساجد، تکایا، باغات و … بوده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نجف آباد با اشاره به مهم‌ترین سند دریافتی برای موقوفات شهرستان نجف آباد تصریح کرد:در یک مورد سند ۱۸ هزار متر زمین در مرکز شهر نجف آباد که در تصرف آموزش و پرورش است و مدرسه شهید اژه‌ای این شهر در آن واقع است به نام اوقاف صادر شده است.
وی افزود: این سند به نام موقوفه محمدابن عبدالله که با نیت تامین هزینه‌های مسجد و حسینیه ارشاد وقف شده صادر شده است.
حجت الاسلام صادقی ارزش ریالی این موقوفه را ۷۲ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این موقوفه اخیرا به نام اوقاف سند خورده است.
وی با اشاره به دریافت سند زمین ۱۱ هزار متری موقوفه شیرعلی در شهر دهق نیز ابراز داشت: نیت این موقوفه خیرات و مبرات مطلق در شهر دهق بوده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نجف آباد تصریح کرد: ساختمان شهرداری دهق در این موقوفه واقع شده و ارزش ریالی این موقوفه نیز ۱۱ میلیارد تومان برآورد شده است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.