تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
کد خبر : 12403

ساخت جایگاه گازوئیل در پایانه صفه

ساخت جایگاه گازوئیل در پایانه صفه

ساخت جایگاه گازوئیل در پایانه صفه به گزارش دنیای اسرار:مدیر پایانه صفه: جایگاه گازوئیل در قسمت شرقی پایانه صفه ایجاد خواهد شد. محسن نجفی مدیر پایانه صفه با بیان اینکه مساحت این پایانه حدود ۵۸ هزار مترمربع است گفت: این پایانه دارای سالن، فضای سبز، غرفه‌ها و شرکت‌ها، رستوران و شهربازی سرپوشیده است. وی با

Print Friendly, PDF & Email

ساخت جایگاه گازوئیل در پایانه صفه



به گزارش دنیای اسرار:مدیر پایانه صفه: جایگاه گازوئیل در قسمت شرقی پایانه صفه ایجاد خواهد شد.
محسن نجفی مدیر پایانه صفه با بیان اینکه مساحت این پایانه حدود ۵۸ هزار مترمربع است گفت: این پایانه دارای سالن، فضای سبز، غرفه‌ها و شرکت‌ها، رستوران و شهربازی سرپوشیده است.
وی با اشاره به اینکه سالن این پایانه ۱۲ هزار متر است افزود: ۲۵غرفه در این سالن مستقر هستند و ۱۵ شرکت مسافربری نیز در آن فعال‌اند که به اکثر نقاط کشور سرویس‌دهی دارند.
نجفی با بیان اینکه شهربازی این ترمینال از سال ۸۹ به بهره برداری رسیده است اظهار کرد: بزرگترین شهربازی سرپوشیده اصفهان در این پایانه وجود دارد که همه روزه از ساعت ۴ بعد از ظهر به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد و در نوبت صبح نیز پذیرای مدارس است.
وی از ساخت پمپ گازوئیل در قسمت شرقی پایانه صفه خبر داد و تشریح کرد: با ساخت این جایگاه رانندگان دیگر مجبور به طی مسافت ۲۰ کیلومتری تا پایانه کاوه یا ۱۵ کیلومتری تا قلعه‌شور برای سوختگیری نیستند.
مدیر ترمینال صفه با بیان اینکه طرح ساخت پمپ گازوئیل در شورای سازمان پایانه‌های شهرداری اصفهان به تصویب رسیده است گفت: ساخت جایگاه گازوئیل منجر به کاهش ترافیکی و آلایندگی و ائتلاف وقت خواهد شد.
وی بابیان اینکه در این پایانه اتاق مادر و کودک و سالمندان تعبیه شده ابراز داشت: مادران و سالمندان می‌توانند برای استراحت از این مکان استفاده کنند.
نجفی بابیان اینکه رستوران این پایانه ظرفیت پخت بیش از ۲ هزار پرس غذا را دارد گفت: این رستوران توانایی ارسال غذا به بیرون از پایانه را نیز دارد.
مدیر پایانه صفه به ایجاد یک آزمایشگاه تشخیص طبی در این پایانه اشاره کرد و افزود: در برخی از شهرهای کشور دستگاه‌های خاص آزمایشگاهی وجود ندارد به همین دلیل نمونه مورد نظر تحت شرایط آزمایشگاهی توسط اتوبوس به پایانه صفه یا کاوه منتقل می‌شود و در این آزمایشگاه نمونه مورد آزمایش قرار می‌گیرد و نتیجه نیز بر روی سایت قرارداده می‌شود تا ارسال کننده نمونه بتواند آن را دریافت کند.
وی در خصوص هتل پایانه صفه نیز گفت: این هتل دارای رتبه دو ستاره،۶۷ تخت در غالب ۲۰ اتاق است و گواهینامه آن نیز تا سال ۹۹ معتبر است.
نجفی بابیان اینکه اوژانس اجتماعی این پایانه از سال۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده تصریح کرد: این اورژانس زیر مجموعه بهزیستی است و وظیفه آن ساماندهی به وضعیت دختران و پسران فراری، در راه‌ماندگان و بیماران اعصاب و روان است.
وی افزود: دختران و پسران فراری بعد از بررسی‌های لازم به خانواده‌هایشان بازگردانده یا تحویل بهزیستی می‌شوند.
مدیر پایانه صفه در ادامه گفت: خوشبختانه در سال جاری در این پایانه شاهد نزاع و درگیری نبوده‌ایم.

خبرنگار:شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.