تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
کد خبر : 17794

ساخت و نصب کات اوت سه زمانه توسط شرکت توزیع برق استان اصفهان

ساخت و نصب کات اوت سه زمانه توسط شرکت توزیع برق استان اصفهان

به گزار ش دنیای اسرار:کات اوت سه زمانه با هدف کاهش خاموشی‌های گذرا و نیز کاهش زمان رفع خاموشی ها با همکاری دو جانبه شرکت توزیع برق استان اصفهان و یکی از تولید کنندگان تجهیزات برقی بومی استان تولید و به مرحله نصب آزمایشی رسید.  آقای مهندس استکی معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت با

Print Friendly, PDF & Email

به گزار ش دنیای اسرار:کات اوت سه زمانه با هدف کاهش خاموشی‌های گذرا و نیز کاهش زمان رفع خاموشی ها با همکاری دو جانبه شرکت توزیع برق استان اصفهان و یکی از تولید کنندگان تجهیزات برقی بومی استان تولید و به مرحله نصب آزمایشی رسید.

 آقای مهندس استکی معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت با بیان این خبر افزود: این تجهیز با الگوبرداری از نمونه خارجی آن و البته بدون دسترسی به نمونه خارجی و صرفاً با الگوبرداری از تصاویر عملکردی آن طراحی و تولید گردید.

 نحوه عملکرد تجهیز بدین شکل است که برای هر سه فاز المنت پیش‌بینی شده است در ابتدا المنت اول در مدار است و دو المنت دیگر به صورت رزرو قرار دارند و به محض وقوع خطای گذرا و سوختن فیوز اول فیوز دوم بلافاصله در مدار قرار خواهد گرفت و به همین ترتیب در فالت گذرای بعدی فیوز دوم می سوزد و فیوز سوم مسیر جریان را برقرار خواهد کرد. این تجهیز که مراحل طراحی و تولید نسخه نهایی آن حدود ۶ ماه به طول انجامید با هدف کاهش اثرات نامطلوب خاموشی‌های گذرا و کاهش تردد پرسنل حوادث و اتفاقات جهت تعویض فیوز المنت و همچنین کاهش زمان بازیابی شبکه تولید شده است و در حال سپری نمودن دوره نصب آزمایشی بر روی شبکه می باشد و انشاالله در آینده نزدیک و پس از اخذ بازخورد ها در تیراژهای بالا تر هم است مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.