تاریخ انتشار : شنبه ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
کد خبر : 11245

ساخت ۳۶۳ تصفیه خانه فاضلاب و آب در ۴۰ سال از انقلاب اسلامی

ساخت ۳۶۳ تصفیه خانه فاضلاب و آب در ۴۰ سال از انقلاب اسلامی

وزیر نیرو: ساخت۳۶۳ تصفیه خانه فاضلاب و آب در ۴۰ سال از انقلاب اسلامی به گزارش دنیای اسرار:وزیر نیرو گفت: در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بالغ بر ۳۶۳ تصفیه خانه فاضلاب و آب راه اندازی شد.   رضا اردکانیان در بازدید از طرح آبرسانی روستایی مجتمع کوهستان بهارستان نایین اظهار داشت: به منظور

Print Friendly, PDF & Email

وزیر نیرو:

ساخت۳۶۳ تصفیه خانه فاضلاب و آب در ۴۰ سال از انقلاب اسلامی

به گزارش دنیای اسرار:وزیر نیرو گفت: در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بالغ بر ۳۶۳ تصفیه خانه فاضلاب و آب راه اندازی شد.

  رضا اردکانیان در بازدید از طرح آبرسانی روستایی مجتمع کوهستان بهارستان نایین اظهار داشت: به منظور حفظ  مناطق شرق، جنوب شرقی و مرکزی کشور لازم صندوقی تعریف کنیم که از محل تخصیص یارانه مجازی به آن، ادوات و وسایل زندگی مردم در این مناطق فراهم شود

 وی بیان داشت : همانطورکه وسایل و امکانات برای مرزبانان فراهم میشود که مرزهای کشور خالی نماند برای  جلوگیری از خالی شدن سکنه در  مناطق شرقی و جنوب شرقی و مرکزی کشور باید آب مورد نیاز برای مردم این منطقه فراهم شود.

وی بیان داشت: در شش سال از فعالیت دولت تدبیر و امید شش و نیم میلیون نفر از جمعیت روستایی کشور  و بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ روستا

 تحت پوشش شبکه آب روستایی سالم قرار گرفتند.

وزیر نیرو با اعلام اینکه تا دو سال آینده و اتمام دولت تدبیر و امید بالغ بر ۹ میلیون نفر از جمعیت مردم روستا و ۱۳ هزار روستا تحت پوشش شبکه آب روستایی سالم قرار می گیرند، افزود: از بعد از انقلاب اسلامی تا کنون تعداد ۲۲۱ تصفیه خانه فاضلاب راه اندازی شده است و ۱۴۲ تصفیه خانه آب به بهره برداری رسیده است و این در حالی که با گذشت ۵۰ سال و اندی از رژیم قبل تنها شاهد ۴ تصفیه خانه بودیم.

وی بیان داشت: در حوزه تولید برق هم تاکنون فعالیت های زیادی صورت گرفته است به طوری که هم اکنون روستای بدون برق نداریم به طوری که در هر هفته هشت روستا به شبکه برق متصل میشود.

اردکانیان اضافه کرد: از تمامی پروژه هایی که منجر به توسعه آب پایدار در درازمدت بینجامد حمایت خواهیم کرد.

وی گفت: تا جمعیت هست فاضلاب هم تولید میشود و فاضلاب تصفیه شده مهمترین منبع آب به ویژه برای صنایع است که باید صنایع را تشویق به پیش فروش فاضلاب کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.