تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
کد خبر : 32915

سازماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش اصفهان تا ابتدای مردادماه انجام شود

سازماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش اصفهان تا ابتدای مردادماه انجام شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان: سازماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش اصفهان تا ابتدای مردادماه انجام شود مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: باید سازماندهی نیروی انسانی تا ابتدای مردادماه به سرانجام برسد تا برای شروع سال تحصیلی با مشکلی مواجه نشویم. به گزارش دنیای اسرار:محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل آموزش و پرورش استان:
سازماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش اصفهان تا ابتدای مردادماه انجام شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: باید سازماندهی نیروی انسانی تا ابتدای مردادماه به سرانجام برسد تا برای شروع سال تحصیلی با مشکلی مواجه نشویم.

به گزارش دنیای اسرار:محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه کمیته راهبری توسعه منابع انسانی اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های استان اصفهان مهاجرپذیری و جمعیت در حال تغییر آن است و به همین دلیل تعداد دانش‌آموزان و فرهنگیان ما ثابت نیست.

وی با اشاره به این‌که هرساله شماری از فرهنگیان نیز به واسطه دریافت انتقالی به استان‌های دیگر می‌روند بیان کرد: باید تا ۸۰ درصد کار در زمینه سازماندهی نیروی انسانی تا ابتدای مردادماه به سرانجام برسد تا برای شروع سال تحصیلی با مشکلی مواجه نشویم.

ابراهیمی ضمن تأکید بر اهمیت توجیه معاونان و کارشناس مسئولان آموزش ادارات نواحی و مناطق استان گفت: برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری جلسات آموزشی در دستورکار باشد تا اطلاعات لازم به همکاران منتقل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان علت بخشی از مشکلات صدور ابلاغ را صادر نشدن کد واحد سازمانی دانست و تصریح کرد: بازه زمانی مشخصی که برای دریافت کد واحد آموزشی درنظر گرفته شده حتماً رعایت شود تا شاهد چنین چالش‌هایی نباشیم.

وی هماهنگی با اداره کل نوسازی مدارس استان را ضروری دانست و تأکید کرد: اگر قرار است واحد آموزشی جدیدی وارد چرخه شود و جابه‌جایی فضای آموزشی اتفاق بیفتد باید تا ۱۵ شهریور مشخص شود.

ابراهیمی با یادآوری لزوم دقت به نیازها خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم امسال تعداد بازنشستگان بیشتر از تمام سال‌های گذشته باشد و به همین دلیل باید ماندن یا نماندن نیروهایی که در شرف بازنشستگی هستند تا ۳۱ خردادماه مشخص شود اما توصیه می‌کنیم با توجه به نیاز آموزش و پرورش این دسته از همکاران به فعالیت خود ادامه دهند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.