تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۹:۳۰
کد خبر : 8153

ساماندهی رودخانه زاینده رود و مادیها ضروری است

ساماندهی رودخانه زاینده رود و مادیها ضروری است

امام جمعه اصفهان: ساماندهی رودخانه زاینده رود و مادیها ضروری است   نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: ساماندهی رودخانه زاینده رود و مادی ها از جمله مهمترین اولویت مسوولان این استان باشد. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا، حضرت آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد روز یکشنبه در دیدار رییس

Print Friendly, PDF & Email

امام جمعه اصفهان:

ساماندهی رودخانه زاینده رود و مادیها ضروری است


  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: ساماندهی رودخانه زاینده رود و مادی ها از جمله مهمترین اولویت مسوولان این استان باشد.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا، حضرت آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد روز یکشنبه در دیدار رییس کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به وقوع سیل در آغاز سال جاری و تخریب و آسیب جدی به زیر ساخت ها، راه ها، زمین ها، باغ های کشاورزی و منازل در چند استان کشور اشاره کرد.
وی افزود : ضروری است مسوولان با همراهی مردم در امداد رسانی سریع و اقدام در خصوص جبران خسارات وارده با بهره مندی حداکثری از ظرفیت ها تلاش کنند.
وی تصریح کرد : این واقعه هشدار جدی برای همه مناطق و استان ها به خصوص اصفهان است تا با شناسایی نقاط حساس و یا احتمال وقوع آسیب، همه دستگاه های متولی و مسوول اقدامات پیشگیرانه لازم در برابر وقوع هرگونه بحران و حادثه احتمالی را معمول دارند.
امام جمعه اصفهان در ادامه اقدام قاطع دستگاه قضایی استان را در تخریب برخی ساخت و سازهای غیر مجاز حاشیه زاینده رود را خوب ارزیابی و استمرار جدی این اقدام را خواستار شد.
به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، رییس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این دیدار نیز مطالبی در همین ارتباط و گزارشی از اقدامات این نهاد ارایه کردند.
اداره کل مدیریت بحران استانداری اصفهان میزان خسارت سیل و طوفان به تاسیسات زیربنایی، واحدهای مسکونی و بخش کشاورزی این استان را پنج هزار میلیارد ریال اعلام کرد.
در مرحله اول جاری شدن سیل در این استان ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال خسارت به تاسیسات زیربنایی، راهها، واحدهای مسکونی شهری و روستایی و بخش کشاورزی ۱۳ شهرستان اصفهان وارد شد.
اصفهان استان معین برخی از استانها از جمله خوزستان است و اهالی این استان نیز از آغاز وقوع سیلاب در برخی از استانها نظیر گلستان، خوزستان و لرستان تاکنون محموله های زیادی برای کمک به سیل زدگان ارسال کردند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.