تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۵۴
کد خبر : 13733

ساماندهی و احیای سومین برج کبوتر منطقه هشت در محله کوجان

ساماندهی و احیای سومین برج کبوتر منطقه هشت در محله کوجان

شهرداری منطقه هشت خبر داد : ساماندهی و احیای سومین برج کبوتر منطقه هشت در محله کوجان به گزارش دنیای اسرار:محمد کیهانی ، از پیشرفت ۶۰ درصدی ساماندهی و مرمت برج کبوتر محله کوجان خبر داد وگفت: برج کبوتر کوجان به عنوان سومین و آخرین برج کبوتر واقع در منطقه هشت با مبلغ ۵/۱ میلیارد

Print Friendly, PDF & Email

شهرداری منطقه هشت خبر داد :


ساماندهی و احیای سومین برج کبوتر منطقه هشت در محله کوجان

به گزارش دنیای اسرار:محمد کیهانی ، از پیشرفت ۶۰ درصدی ساماندهی و مرمت برج کبوتر محله کوجان خبر داد وگفت: برج کبوتر کوجان به عنوان سومین و آخرین برج کبوتر واقع در منطقه هشت با مبلغ ۵/۱ میلیارد ریال در حال بازسازی است و مراحل نهایی تکمیل خود را طی میکند.
مدیر منطقه هشت با اشاره به نقش هویتی برج های کبوتر در محلات گفت: برج های کبوتر منطقه هشت در محله های کوجان و مارچین می توانند به عنوان جاذبه های تاریخی و گردشگری منطقه و حتی شهر اصفهان محسوب شوند .
کیهانی گفت: بازسازی سریع سالن مطالعه پارک گل محمدی مطالبه جدی شهروندان منطقه بوده که با تلاش شبانه روزی همه خدمتگذاران مردم تا ماههای آینده به ظرفیت فرهنگی منطقه باز خواهد گشت.
کیهانی همچنین با اشاره به پیگیری و رصد روزانه موارد مربوط به درخواستهای مردمی در سامانه۱۳۷ افزود: لکه گیری آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح منطقه به مبلغ ۶ میلیارد ریال و متراژ ۱۱۰۰۰ متر مربع از مواردی است که مستقیما به درخواستهای مردمی بر میگردد.
مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با اشاره به ضرورت رفع عیوب آسفالت محلات نیز گفت: ۱۹۰۰ تن روکش آسفالت معابر فرعی در سطح محلات منطقه به مبلغ ۶/۶ میلیارد ریال و ۱۶۰۰ تن آسفالت در معابر اصلی شامل بزرگراهها و خیابانهای اصلی سطح منطقه به مقدار ۷ میلیارد ریال در حال اجرا است.
او با اشاره به وجود محور بزرگ و موثر پل روگذر امام خمینی (ره) در منطقه هشت ادامه داد: اصلاح درزهای انبساطی پل امام خمینی (ره) به مبلغ ۹ میلیارد ریال، بدون اعمال محدودیتهای سنگین ترافیکی در حال اجرا است.
او افزود: علاوه بر شروع عملیات پیاده رو سازی خیابان جابر انصاری به مبلغ ۵ میلیارد ریال، ساماندهی خیابانهای رباط اول و دوم و کاوه به مبلغ ۳/۲ میلیارد ریال، تعمیرات پیاده روها، پارکها و جداول سطح منطقه به مبلغ ۵/۴ میلیارد ریال نیز در دستور کار قرار دارد و تا کنون ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.
اصلاح سیستم دفع آبهای سطحی و حفر چاه به مبلغ ۴ میلیارد ریال و اصلاح هندسی معابر به مبلغ ۲ میلیارد ریال در حال انجام میباشد.
همچنین احداث پارک محلی فردوان و پارک محلی پرتمان و احداث آتشنشانی خداداد امینی از پروژههای در دست اقدام در سال ۹۸ میباشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.