تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
کد خبر : 21092

ساماندهی و تجمیع دکل‌های مخابراتی شهر اصفهان

ساماندهی و تجمیع دکل‌های مخابراتی شهر اصفهان

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان از فرصت دو ماهه به اپراتورهای مخابراتی خبرداد و گفت: ساماندهی، تجمیع و زیباسازی دکل‌های مخابراتی سطح شهر از سالهای گذشته اجرایی شده است و این روند تا تکمیل آن ادامه خواهد داشت.به گزارش دنیای اسرار: حسین امیری در نشستی که با مدیران اپراتورهای تلفن همراه، نمایندگان اداره تنظیم مقررات

Print Friendly, PDF & Email


معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان از فرصت دو ماهه به اپراتورهای مخابراتی خبرداد و گفت: ساماندهی، تجمیع و زیباسازی دکل‌های مخابراتی سطح شهر از سالهای گذشته اجرایی شده است و این روند تا تکمیل آن ادامه خواهد داشت.
به گزارش دنیای اسرار: حسین امیری در نشستی که با مدیران اپراتورهای تلفن همراه، نمایندگان اداره تنظیم مقررات رادیوئی منطقه مرکز و مدیر کل ارتباطات و فناوری استان داشت گفت: در حال حاضر در حدود ۱۱۵۰عدد سایت مخابراتی در سطح شهر موجود می باشد که در اختیار ۳ اپراتور تلفن همراه می باشد و این درحالی است که از این تعداد تنها ۳۷۰ سایت دارای مجوز از شهرداری می باشد.
وی ادامه داد: سه مجموعه ارائه دهنده خدماتی باید طی دو ماه آینده نسبت به گرفتن مجوزات لازم اقدام نمایند تا خللی در ارائه خدمات صورت نپذیرد؛ همچنین دستورات لازم جهت حمایت و همکاری حداکثری با اپراتورهای تلفن همراه صادر شده است.
معاون شهردار اصفهان گفت: الزام به دریافت مجوز برای نصب سایت از سال ۸۸ در دستور کار قرار گرفته است و این موضوع از همان موقع به اپراتورها و سازمان‌های مربوطه مخابراتی اعلام شده است و نهایتا تا دو ماه آینده می بایست وضعیت سایتهای های بدون مجوز مشخص گردد.
وی افزود: هدف مدیریت شهری کمک به اپراتورها در جهت خدمات دهی بهتر به شهروندان با حفظ رعایت اصول امنیتی و ایمنی و عدم مزاحمت برای ساکنین اطراف سایتها می باشد.
حسین امیری به مراحل صدور مجوزهای مربوطه اشاره کرد و گفت: تمامی درخواست‌های نصب سایت به شورای فنی ارجاع شده و پس از تصویب در این شورا، مجوز احداث و یا تمدید صادر می‌شود.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان به اجرای پروژه زیبا سازی دکل های مخابراتی اشاره کرد و گفت: اصلاح و بهبود سیما و منظر شهری، کاهش تعداد دکل ها در سطح شهر با توجه به استفاده مشترک اپراتورها از یک دکل و جمع آوری دکل های مستقر در فضاهای مسکونی، آموزشی، بهداشتی از نتایج این پروژه می باشد.
امیری افزود: کاهش سطح نگرانی های روانی شهروندان،کاهش اعتراضات مردمی و همچنین صرفه جویی هزینه های اجرایی، عملیاتی، نگهداری سایت های مخابراتی از طریق استفاده مشترک از آنها توسط اپراتورهای مخابراتی از دیگر نتایج اجرایی شده این پروژه می باشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.