تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱
کد خبر : 33405

سامانه مدیریتی صباانرژی به هوش تجاری مجهز خواهد شد

سامانه مدیریتی صباانرژی به هوش تجاری مجهز خواهد شد

گام نوآورانه هلدینگ صباانرژی: سامانه مدیریتی صباانرژی به هوش تجاری مجهز خواهد شد شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ صباانرژی) به منظور بهینه‌سازی تصمیمات مدیریتی، تجهیز این هلدینگ به هوش مصنوعی (BI) را در دستور کار خود قرار داد. به گزارش دنیای اسرار، در این راستا نشستی با حضور دکتر علی‌رضا زمان‌پور مدیرعامل، معاونین و

Print Friendly, PDF & Email

گام نوآورانه هلدینگ صباانرژی:

سامانه مدیریتی صباانرژی به هوش تجاری مجهز خواهد شد

شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ صباانرژی) به منظور بهینه‌سازی تصمیمات مدیریتی، تجهیز این هلدینگ به هوش مصنوعی (BI) را در دستور کار خود قرار داد.
به گزارش دنیای اسرار، در این راستا نشستی با حضور دکتر علی‌رضا زمان‌پور مدیرعامل، معاونین و مدیران هلدینگ صباانرژی برگزار شد.
در این نشست نمونه‌ای از سامانه هوش مصنوعی به صورت پایلوت مورد نقد و بررسی قرار گرفت تا پس از بهینه‌سازی این سامانه، نسخه نهایی آن در اسرع وقت مهیا شود.
هوش تجاری (BI) با تبدیل داده‌های خام به اطلاعات مفید و معنادار، نگرشی دقیق از سازمان به مدیران می‌دهد تا تصمیمات بهتر و مؤثرتری بگیرند.
به طور خلاصه اهدافی که هوش تجاری به دنبال آن است را می‌توان دیده بانی عملیات و فرآیندهای شرکت، ارائه گزارش و تحلیل‌های مناسب و در نهایت امکان کنترل و بهینه‌سازی مداوم دانست.
از مزایای استقرار این سیستم در سازمان‌ها می‌توان به تجزیه و تحلیلی سریعتر و دقیقتر، بهبود بهره‌وری عملیات، بهبود رضایت کارکنان، کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد دانست.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.