تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
کد خبر : 10564

سبزپوشان سپاه این‌بار برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد به صحنه آمدند

سبزپوشان سپاه این‌بار برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد به صحنه آمدند

سبزپوشان سپاه این‌بار برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد به صحنه آمدند به گزارش دنیای اسرار:در شانزدهمین برنامه یک شهر ضیافت با کمک نیروهای سپاه پاسداران اصفهان مبلغ ۶۰ میلیون تومان جهت آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد اهداء شد.فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سید الشهداء نیروی زمینی سپاه پاسداران در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و

Print Friendly, PDF & Email

سبزپوشان سپاه این‌بار برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد به صحنه آمدند

به گزارش دنیای اسرار:در شانزدهمین برنامه یک شهر ضیافت با کمک نیروهای سپاه پاسداران اصفهان مبلغ ۶۰ میلیون تومان جهت آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد اهداء شد.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سید الشهداء نیروی زمینی سپاه پاسداران در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد فتح خرمشهر را نقطه عطف تاریخ در دوران دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: نیروهای عراقی بعد از ۳۴ روز جنگ و استفاده از نیروهای چند گردان، تیپ و دو لشکر توانستند خرمشهر را اشغال کنند.
وی با بیان اینکه امکان حفظ خرمشهر وجود داشت ولی به دلیل خیانت بنی‌صدر این شهر به اشغال نیروهای صدام درآمد تشریح کرد: عدم کمک و جلوگیری از حضور نیروهای مردمی و پشتیبانی به جبهه‌های جنگ باعث از دست دادن خرمشهر شد اما با از جان گذشتگی و ایثار جوانان کشور در عملیات بیت‌المقدس که از دهم اردیبهشت شروع و تا سوم خرداد به طول انجامید خرمشهر آزاد شد.
سردار سرتیپ استکی به حضور حدود ۲۰ هزار نیروی عراقی در این شهر و محاصره آن‌ها توسط نیروهای کشورمان اشاره و تاکید کرد: نیروهای عراقی به دلیل داشتن امکانات و تجهیزات نظامی گسترده و همین طور در اختیار داشتن مواضع دفاعی بهتر می‌توانستد تا دو سال در این شهر بجنگند ولی با یاری خداوند و دعای امام راحل (ره) و مردم و ایثار جوانان این مرز و بوم خرمشهر آزاد شد.
وی ادامه داد: بعد از فتح خرمشهر حامیان صدام که حدود ۳۰ کشور بودند پیشنهاد صلح را مطرح کردند که در آن زمان امام (ره) فرمودند ما حاضر به صلح هستیم ولی صدام باید تمام نیروهای خود را از کشور ایران خارج کند و متجاوز بودن خود را نیز بپذیرد ولی صدام حاضر به قبول شرایط نشد و لذا جنگ تا نابودی صدام ادامه یافت و خوشبختانه در حال حاضر کشور ایران سربلند است و صدام نابود و حامیانش هم ناکام مانده‌اند.
استکی در خصوص کمک سبزپوشان سپاه پاسداران به مددجویان جرائم غیر عمد مالی گفت: مبلغ اهدایی به صورت خود جوش توسط نیروهای سپاه از یگان‌های مختلف جمع‌آوری شده ، نیروهای سپاه همان‌طور که در سیل در کنار مردم بودند و با تمام توان به هموطنان سیل زده خود یاری رساندند در این امر خیر نیز علی رغم مشکلات اقتصادی موجود که همه‌ی اقشار جامعه با آن مواجه هستند مشارکت کردند.
سردار استکی با اشاره به اینکه هموطنان ما مردمی نوع دوست هستند و همان طور که در جنگ تحمیلی از هموطنان خود که در جنگ حضور داشتند پشتیبانی و کمک می‌کردند به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نیز کمک می‌کنند تاکید کرد: مردم در همه عرصه‌ها در سیل و زلزله حضور داشتند و در این امر خیر نیز که آزادی زندانیان غیر عمد است باید کمک کنند این حمایت‌ها علاوه بر اینکه سبب شادی یک خانواده جهت آزادی سرپرست خانواده می‌شود و در پیشگیری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی موثر است و به ایجاد آرامش در جامعه کمک می‌کند.
سعید خلیل‌الرحمن مدیر عامل بانک انصار اصفهان نیز در خصوص کمک این بانک به زندانیان جرائم غیر عمد گفت: این بانک به ۱۵ نفر از مددجویان جرائم غیر عمد مالی به میزان ۲۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه بدون سود پرداخت می کند.
وی در ادامه افزود: در مجموع مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه توسط بانک انصار به مددجویان پرداخت می‌شود که این مبالغ از محل کمک‌های این بانک در راستای حمایت‌های اجتماعی تخصیص داده شده است.
خلیل الرحمن با بیان اینکه بانک انصار برای دومین سال در برنامه‌های اجتماعی مخصوص آزادی زندانیان حضور یافته است تشریح کرد: از محل وجهی که کارکنان این بانک‌‌ از حقوق خود پرداخت کردند سال‌‌ گذشته ۶ نفر زندانی در اصفهان و هزار و ۱۰۰ زندانی نیز در کل کشور توسط این بانک آزاد شدند.
گفتنی است از ابتدای ماه مبارک رمضان ۶۲ زندانی آزاد به مبلغ ۵ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان جمع اوری شده که از این مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آن توسط بخشش شاکیان تامین و ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن نیز در برنامه یک شهر ضیافت به صورت پرداخت حضوری و غیر حضوری خیرین و همچنین از طریق سامانه و شماره حساب ستاد دیه استان توسط بینندگان برنامه اهداء شده است.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.