تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
کد خبر : 34088

سخنان رهبری در روز ۱۴ خرداد سرلوحه کار مسئولان باشد

سخنان رهبری در روز ۱۴ خرداد سرلوحه کار مسئولان باشد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان: سخنان رهبری در روز ۱۴ خرداد سرلوحه کار مسئولان باشد   به گزارش دنیای اسرار، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به فرموده مقام معظم رهبری هر کسی که علاقمند به منافع ملی و بهبود شرایط اقتصادی و پیشرفت کشور است باید تقویت ایمان و امید در جامعه در دستور

Print Friendly, PDF & Email

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

سخنان رهبری در روز ۱۴ خرداد سرلوحه کار مسئولان باشد

 

به گزارش دنیای اسرار، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به فرموده مقام معظم رهبری هر کسی که علاقمند به منافع ملی و بهبود شرایط اقتصادی و پیشرفت کشور است باید تقویت ایمان و امید در جامعه در دستور کار قرار دهد و ما مسئولان باید سخنان مقام معظم رهبری را سرلوحه قرار دهیم ، امیدوارم روز به روز جمهوری اسلامی سربلند تر و در خدمت به مردم موفق تر باشد .

محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد : جلسه امروز مقارن با شصتمین سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد و سالگرد ارتحال امام خمینی شده است ، ۱۵ خرداد مناسبت مهم و سرنوشت سازی است که آن را گرامی داریم ، سالگرد ارتحال امام خمینی را نیز تسلیت عرض می کنیم .

وی با اشاره به سخنرانی مقام رهبری در مراسم ۱۴ خرداد در جمع مردم گفت : ایشان بیانات مبسوطی ارایه کردند و فرمودند امام خمینی از سرآمدان تاریخ ایران است که ایمان و امید امام عامل نرم افزاری به وجود آمدن تحولات بزرگ است .

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به فرموده مقام معظم رهبری هر کسی که علاقمند به منافع ملی و بهبود شرایط اقتصادی و پیشرفت کشور است باید تقویت ایمان و امید در جامعه در دستور کار قرار دهد.

وی تصریح کرد: ما مسئولان باید سخنان مقام معظم رهبری را سرلوحه قرار دهیم ، امیدوارم روز به روز جمهوری اسلامی سربلند تر و در خدمت به مردم موفق تر باشد .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.