تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
کد خبر : 12250

کشف ۲ هزار لیتر بنزین قاچاق در “اصفهان”

کشف ۲ هزار لیتر بنزین قاچاق در “اصفهان”

سردار اشتری، ایده پرداز اصلی طرح”مساجد، قرارگاه مهر وامید”/ کشف ۲ هزارلیتر بنزین قاچاق در “اصفهان” به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف ۲ هزار لیتر بنزین قاچاق در بازرسی از یک دستگاه وانت نیسان خبر داد. سرهنگ “علی جعفری نژاد” در گفتو گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در

Print Friendly, PDF & Email

سردار اشتری، ایده پرداز اصلی طرح”مساجد، قرارگاه مهر وامید”/ کشف ۲ هزارلیتر بنزین قاچاق در “اصفهان”

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف ۲ هزار لیتر بنزین قاچاق در بازرسی از یک دستگاه وانت نیسان خبر داد.

سرهنگ “علی جعفری نژاد” در گفتو گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در اجرای طرح های مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه ملی، ماموران یگان امداد شهرستان خمینی شهرحین گشت زنی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و جهت بررسی موضوع وارد عملشدند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی متوقف شده مقدار ۲ هزار لیتر بنزین قاچاق که در تانکری که عقب خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: خودروی مورد نظر توقیف و سوخت قاچاق کشف شده تحویل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی این شهرستان شد . فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری راننده خودروی مورد نظر خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.