تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳
کد خبر : 13722

سرویس جدیدی در سامانه ۲۰۰۰

سرویس  جدیدی در سامانه ۲۰۰۰

رییس اداره خدمات پس از فروش شرکت مخابرات ایران منطقه اصفهان خبرداد: سرویس جدیدی در سامانه ۲۰۰۰ محمدی بیان کرد:به زودی در سامانه یکپارچه ۲۰۰۰امکان ثبت وویرایش  شماره موبایل برای مشترکان فراهم می شود.  به گزارش دنیای اسرار:کمال عسگری درجمع خبرنگاران گفت:  باحذف قبوض کاغذی ازابتدای مهرماه سال جاری، مشترکان همکاری خوبی با مخابرات داشته

Print Friendly, PDF & Email

رییس اداره خدمات پس از فروش شرکت مخابرات ایران منطقه اصفهان خبرداد:

سرویس جدیدی در سامانه ۲۰۰۰

محمدی بیان کرد:به زودی در سامانه یکپارچه ۲۰۰۰امکان ثبت وویرایش  شماره موبایل برای مشترکان فراهم می شود. 

به گزارش دنیای اسرار:کمال عسگری درجمع خبرنگاران گفت:  باحذف قبوض کاغذی ازابتدای مهرماه سال جاری، مشترکان همکاری خوبی با مخابرات داشته اندودر حال حاضر ۱۰۰ درصد مشترکان تلفن ثابت از طریق درگاه های الکترونیکی صورتحساب خود را دریافت می کنند.

وی  با بیان اینکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک تلفن ثابت در شهر اصفهان وجود دارد، عنوان کرد: یک میلیارد تومان صرفه جویی اقتصادی  از حذف قبوض کاغذی مخابرات در اصفهان بدست می آید  و صرف زیرساخت‌ها می شود.

وی بیان کرد: مخابرات می توانست با تبلیغات بر روی قبوض کاغذی درآمد میلیونی کسب کند، اما حفظ محیط زیست برای ما اولویت دارد.

معاون مالی و تدارکاتی شرکت مخابرات ایران منطقه اصفهان اظهار کرد: مشترکانی که برای نخستین بار صورتحساب خود را به صورت غیرحضوری پرداخت کنند، می توانند با ارسال کد رهگیری به سامانه ۳۰۰۰۱۳۱۱۳۵ از جوایز ارزنده ای که به قید قرعه به مشترکان اهدا می شود، برخوردار شوند.

رییس اداره خدمات پس از فروش و سرپرست اداره فروش خانگی معاونت تجاری وخدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران منطقه اصفهان اظهار کرد: به زودی در سامانه یکپارچه۲۰۰۰امکان ثبت وویرایش  شماره موبایل برای مشترکان فراهم می شود

رییس اداره خدمات پس از فروش شرکت مخابرات ایران منطقه اصفهان افزود: مستاجران وافرادی که  پیامک صورت حساب پرداخت برای آنها ارسال نمی شود میتوانند، با  شماره گیری  ۳۶۰۶۰  شماره تلفن همراه خود را در سامانه ثبت و یا تغییر دهند.

محمدی از کسب رتبه نخست اصفهان در کشور در وصول صورتحساب ها خبر داد و گفت: صد درصد مشترکین استان از طریق درگاه‌های جدید پرداخت را انجام می‌دهند.

رییس اداره خدمات پس از فروش و سرپرست اداره فروش خانگی معاونت تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران منطقه اصفهان با تاکید بر اینکه حذف قبوض کاغذی به صورت یکپارچه در سراسر کشور، اجرا می شود، خاطرنشان کرد: برای حذف درگاههای سنتی پرداخت صورت حساب ها چند درگاه مشخص جایگزین شده است که دقت، صحت و اطمینان بالایی داشته باشند. برای این فرایند زیرساخت هایی برای دو میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک مخابرات فعال شده است.

محمدی گفت: در صورتی که تلفن ثابت به دلیل بدهی قطع باشد سامانه تلفنی ۲۰۰۰  ساده ترین روش است که با  پرداخت صورتحساب در کمترین زمان به صورت اتوماتیک تلفن ثابت شما  وصل می شودو افراد همچنین می توانند باشماره گیری این سامانه از وضعیت پرداختی و بدهی پایان دوره ومیان دوره خط خود باخبر شوند.

خبرنگار:محبوبه عزیز

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.