تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
کد خبر : 33319

سرپرست جدید اداره صدور صورتحساب و وصول مطالبات در حوزه معاونت تجاری و امورمشتریان معرفی شد

سرپرست جدید اداره صدور صورتحساب و وصول مطالبات در حوزه معاونت تجاری و امورمشتریان معرفی شد

    طی حکمی بدرالسادات ضیاء به عنوان سرپرست اداره صدور صورتحساب و وصول مطالبات در حوزه معاونت تجاری و امورمشتریان شد.   در جلسه ای در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۸ در محل سالن جلسات ساختمان سردار شهید سلیمانی، باحضور معاونین تجاری و مالی مخابرات منطقه اصفهان، خانم بدرالسادات ضیاء بعنوان سرپرست اداره صدور صورتحساب

Print Friendly, PDF & Email

 

 

طی حکمی بدرالسادات ضیاء به عنوان سرپرست اداره صدور صورتحساب و وصول مطالبات در حوزه معاونت تجاری و امورمشتریان شد.

 

در جلسه ای در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۸ در محل سالن جلسات ساختمان سردار شهید سلیمانی، باحضور معاونین تجاری و مالی مخابرات منطقه اصفهان، خانم بدرالسادات ضیاء بعنوان سرپرست اداره صدور صورتحساب و وصول مطالبات در حوزه معاونت تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان منصوب شد.

 

به گزارش دنیای اسرار:در ابتدای جلسه، شاه میرزایی معاون تجاری مخابرات اصفهان، ضمن تشکر از زحمات آقای جعفری و تبریک به خانم ضیاء، با اشاره به رسالت ذاتی این اداره در صدور صورتحساب و پیگیری وصول مطالبات گفت: باتوجه به اینکه اداره مذکور یک اداره میان حوزه ای می باشد و در ارتباط باسایر حوزه ها همچون مالی، تجاری، فناوری و… می باشد، لذا می طلبد که همکاران این حوزه در تعامل باسایر حوزه ها و ادارات باشند.

وی با اشاره به سابقه کاری و توانمندی های خانم ضیاء اظهار داشت: امید است با تلاش مجدانه سرپرست جدید و همراهی کارکنان این اداره با ایشان، همچون گذشته، شاهد کسب افتخارات متعدد برای مخابرات منطقه اصفهان در این حوزه باشیم.

 

سعادت نیا معاون مالی و پشتیبانی مخابرات اصفهان نیز ضمن تشکر از زحمات آقای جعفری در زمان تصدی این پست و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید اعلام کرد : تاکنون منطقه اصفهان در موضوع وصول مطالبات موفق عمل کرده و نیاز هست که سرپرست جدید با پیگیری و تلاش خود و همچنین همکاری و همدلی پرسنل این اداره برای حفظ این رتبه همت گمارد.

 

شایان ذکر است همکاران حاضر در جلسه نیز ضمن تشکر از زحمات آقای جعفری، برای خانم ضیا آرزوی موفقیت داشتند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.