تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
کد خبر : 24049

سرپرست جدید اداره فروش خانگی تلفن ثابت مخابرات اصفهان معرفی شد

سرپرست جدید اداره فروش خانگی تلفن ثابت مخابرات اصفهان معرفی شد

طی مراسمی حمید رضا عسگری به عنوان سرپرست جدید اداره فروش خانگی (تلفن ثابت) مخابرات منطقه اصفهان معرفی شد. به گزارش دنیای اسرار، سرپرست معاونت تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان در جلسه ای که صبح امروز ۹۹/۱۱/۲۵ با حضور جمعی از کارکنان این مجموعه در ساختمان مرکز حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد؛ضمن

Print Friendly, PDF & Email

طی مراسمی حمید رضا عسگری به عنوان سرپرست جدید اداره فروش خانگی (تلفن ثابت) مخابرات منطقه اصفهان معرفی شد.

به گزارش دنیای اسرار، سرپرست معاونت تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان در جلسه ای که صبح امروز ۹۹/۱۱/۲۵ با حضور جمعی از کارکنان این مجموعه در ساختمان مرکز حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد؛ضمن تقدیر از تلاشهای محمد صادق شیروی در زمان تصدی مسئولیت اداره فروش خانگی تلفن ثابت برای سرپرست جدید این اداره آرزوی بهروزی و توفیق خدمت در این سمت نمود.

احمد شاه میرزائی در این مراسم، تلفن ثابت را از قدیمی ترین و زیرساختی ترین سرویس های مخابراتی در کشور دانست و گفت : علی رغم ظهور و بروز تکنولوژی های جدید ارتباطی در عصر حاضر،تلفن ثابت به عنوان بستر ارائه بسیاری از سرویس های مخابراتی هنوز دارای جایگاه ویژه و منحصر به فرد خود می باشد.

وی با اشاره به فرصت های درآمدی موجود در زمینه تلفن ثابت افزود : بسیاری از راهکارهای استفاده بهینه از منابع تلفن ثابت، هنوز مغفول مانده که کشف و استفاده از آن، مستلزم برنامه ریزی و ارائه رویکردها و ساختارهای جدید در اداره فروش خانگی تلفن ثابت است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.