تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۱۱
کد خبر : 29274

سرپرست روابط عمومی مخابرات اصفهان از راه اندازی موزه مخابرات در آینده ای نزدیک خبر داد

سرپرست روابط عمومی مخابرات اصفهان از راه اندازی موزه مخابرات در آینده ای نزدیک خبر داد

به گزارش دنیای اسرار:فرشته صبائی سرپرست روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در زمینه جمع‌ آوری اقلام قدیمی مخابراتی، به زودی شاهد افتتاح موزه مخابرات در شهر اصفهان خواهیم بود. صبائی که مسئولیت اجرای طرح راه اندازی موزه مخابرات اصفهان را نیز بر عهده دارد؛ با اشاره به اهداف

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:فرشته صبائی سرپرست روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در زمینه جمع‌ آوری اقلام قدیمی مخابراتی، به زودی شاهد افتتاح موزه مخابرات در شهر اصفهان خواهیم بود.

صبائی که مسئولیت اجرای طرح راه اندازی موزه مخابرات اصفهان را نیز بر عهده دارد؛ با اشاره به اهداف شکل گیری این مجموعه، اظهار کرد: هدف از شکل گیری این موزه، ایجاد بستری برای آشنایی آحاد مردم با روند توسعه تجهیزات و فناوری های ارائه شده در عرصه ارتباطات و مخابرات بوده که امیدواریم توانسته باشیم تا حد مطلوبی در راستای تحقق این هدف گام برداریم.

وی افزود: بخشی از طبقه همکف ساختمان نقش‌ جهان مخابرات واقع در خیابان شهید بهشتی نژاد، به دلیل نزدیک بودن به میدان تاریخی امام (ره) و دیگر موزه های استان و همچنین به سبب داشتن فضای خالی؛ به عنوان مکان احداث موزه مخابرات در نظر گرفته شده است .

صبائی با اشاره به جمع‌آوری اقلام مخابراتی قدیمی مانند قطعات فنی، تلفن، عکس ها و مکاتبه ها در مخابرات منطقه اصفهان، حفظ هویت تاریخی و قدمت این اقلام را از دیگر اهداف احداث این موزه دانست.

سرپرست روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان در پایان تأکید کرد که راه اندازی این موزه با امکانات موجود و کمترین هزینه برای مخابرات محقق شده است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.