تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
کد خبر : 30674

سرپرست شرکت توزیع برق اصفهان:نمایشگاه،مظهر تکنولوژی های نوین

سرپرست شرکت توزیع برق اصفهان:نمایشگاه،مظهر تکنولوژی های نوین

مردم در مصرف برق بسیار خوب مدیریت میکنند به گزارش دنیای اسرار:سرپرست شرکت توزیع برق اصفهان گفت:نمایشگاه،مظهر تکنولوژی های به روز و نوین است، وی اظهار کرد:صنعتگران می توانند با کسب و بکارگیری دانش های نوین خدمات خود را بروز نگه دارند علیرضا کشانی در حاشیه نمایشگاه بین المللی صنعت برق اصفهان در گفت و

Print Friendly, PDF & Email

مردم در مصرف برق بسیار خوب مدیریت میکنند
به گزارش دنیای اسرار:سرپرست شرکت توزیع برق اصفهان گفت:نمایشگاه،مظهر تکنولوژی های به روز و نوین است،
وی اظهار کرد:صنعتگران می توانند با کسب و بکارگیری دانش های نوین خدمات خود را بروز نگه دارند
علیرضا کشانی در حاشیه نمایشگاه بین المللی صنعت برق اصفهان در گفت و گو اختصاصی با کارشناس خبر شرکت با اشاره به ادغام علم و صنعت گفت:خوشبختانه درعرصه صنعت دستاورد های خوبی طی سال های گذشته تاکنون کسب شده است، و این را می توان حاصل ادغام دانش و صنعت دانست.

وی همچنین تصریح کرد: امروز ما در تامین وتجهیزقطعات توانسته ایم به خودکفایی کامل برسیم به طوریکه تمام وسایل و امکانات صنعت برق در داخل کشور تولید و ساخته می شود.

وی در ادامه افزود:صنعت برق می تواند نیازهای این حوزه را در کشور برطرف کند و دیگر نیاز به تامین قطعات یا تجهیزات از خارج از کشور نداریم.
کشانی در ادامه متذکر شد:برخی از تکنولوژی های روز صنعت برق نیزتوسط مهندسان ایرانی در حال ساخت است و می توان این نوید را داد که صنعت برق در بخش تولید و توزیع دارای کیفیت خوبی در ارائه خدمات است.
مردم در تابستان مصرف برق را خوب مدیریت کردند
وی در بخشی دیگر از صحبت های خود با بیان اینکه مردم در تابستان توانستند, مدیریت مصرف داشته باشند، گفت:خوشبختانه با مدیریت مصرفی که از سوی مردم به عنوان مشترک انجام شد توانستیم پیک تابستان را به خوبی و با کمترین مشکل پشت سر بگذاریم.
وی در ادامه افزود: باتوجه به اینکه بیشتر نیروگاه های تامین برق حرارتی هستند در زمستان نیاز بیشتری به تامین انرژی گاز است به همین منظور مردم بایستی در مصرف همانند تابستان مصرف خود را مدیریت کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.