تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۲۴
کد خبر : 29285

سفر ارزان و جذاب با رویداد «حومه‌گردی»

سفر ارزان و جذاب با رویداد «حومه‌گردی»

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری رویداد «حومه گردی» خبر داد و گفت: از جمله اهداف ما در برگزاری این رویداد، فرهنگ‌سازی در زمینه سفر ارزان است. به گزارش دنیای اسرار، علیرضا مساح اظهار داشت: این رویداد یکی از تجربیات موفق سال‌های گذشته بود که با عنوان «گردشگری مرکز پیرامون»

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری رویداد «حومه گردی» خبر داد و گفت: از جمله اهداف ما در برگزاری این رویداد، فرهنگ‌سازی در زمینه سفر ارزان است.

به گزارش دنیای اسرار، علیرضا مساح اظهار داشت: این رویداد یکی از تجربیات موفق سال‌های گذشته بود که با عنوان «گردشگری مرکز پیرامون» انجام می‌شد و امسال با گستردگی بیشتری اجرا خواهد شد.

وی افزود: گردشگری یکی از بزرگترین نیازهای سبد فرهنگی خانواده در اصفهان است که با شیوع کرونا و قرنطینه‌های اجباری این نیاز بیشتر احساس شد و اکنون با فروکش کردن موج‌های پیاپی این بیماری، می‌توان از فرصت‌های موجود برای گردشگری استفاده کرد.

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: رویداد «حومه گردی» به صورت نیم روزه و یک روزه از ۲۲ اردیبهشت تا ۲۲ تیرماه برنامه ریزی شده که تلاش کرده ایم تمام هزینه این برنامه در کمترین سطح ممکن باشد تا تعداد بیشتری از شهروندان از آن بهره ببرند.

مساح با اشاره به تسهیلات ارائه شده افزود: سه شهر مقصد نجف آباد، خمینی‌شهر و پیربکران در بخش نیم روزه رویداد در نظر گرفته شده که اتوبوس، پذیرایی، راهنما، هزینه ورودی بنا و بیمه افراد از جمله تسهیلاتی است که در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به رویدادهای یک روزه حومه گردی بیان کرد: این برنامه ویژه بازدید از شهرهای خوانسار و گلپایگان است. تسهیلاتی که ذکر شد در این بخش نیز ارائه می‌شود و می‌تواند برای شهروندان اصفهانی برنامه جذابی باشد.

وی ادامه داد: محل ثبت نام شرکت در این برنامه‌ها، مراکز فرهنگی شهرداری اصفهان است، البته افرادی که در زیرمجموعه مراکز قرار ندارند می‌توانند با شماره ۰۹۳۰۷۵۶۳۲۱۵ تماس حاصل کنند.

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: هدف از برگزاری این رویداد ربیان این موضوع بوده که گردشگری یک تفریح گران نیست و می‌شود با هزینه‌های کم نیز از سفر لذت برد، بنابراین از جمله اهداف ما در برگزاری این رویداد، فرهنگ‌سازی در زمینه سفر ارزان است.

مساح خاطرنشان کرد: براساس سیاست‌های شورای اسلامی شهر، شادی و نشاط اجتماعی شهروندان اصفهانی در طراحی این رویداد مدنظر ما بوده که بر مبنای شعار «اصفهان من شهر زندگی» برنامه ریزی شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.