تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
کد خبر : 25757

سفر امیدبخش معاون وزیر راه به اصفهان

سفر امیدبخش معاون وزیر راه به اصفهان

در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به استان اصفهان ده‌ها پروژه و طرح مورد بررسی قرار گرفت و جهت رفع موانع اتخاذ تصمیم شد. به گزارش دنیای اسرار؛ احمد اصغری مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، صبح امروز به منظور

Print Friendly, PDF & Email


در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به استان اصفهان ده‌ها پروژه و طرح مورد بررسی قرار گرفت و جهت رفع موانع اتخاذ تصمیم شد.

به گزارش دنیای اسرار؛ احمد اصغری مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، صبح امروز به منظور هماهنگی، بررسی و رفع مشکلات پروژه‌های این سازمان به استان اصفهان آمد و با همراهی علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به سمت شهرستان شاهین‌شهر و میمه عزیمت کردند.

در این سفر یکروزه و در طی جلسه‌ای که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان‌های شاهین شهر و میمه و برخوار برگزار شد با بررسی و چاره اندیشی جهت رفع موانع پیش‌روی ده‌ها پروژه، حل مشکلات اراضی و … امید اهالی و مسئولین این شهرستان تقویت شد. 

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در حاشیه این جلسه با بیان اینکه اصفهان جزء استان‌های موفق در طرح  مسکن مهر بوده است اظهار کرد: ۱۶۰ هزار واحد سهمیه استان اصفهان در طرح مسکن‌مهر بود که خوشبختانه ساخت این واحدها اتمام یافت و به ثمر رسید. 

وی افزود: در سطح کشور نیز حدود ۳۷ الی ۳۸ هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام باقیمانده است که عمدتا در مرحله نازک کاری و نصبیات است. 

اصغری مهرآبادی با بیان اینکه امیدواریم تا پایان دولت بخش عمده ای از این مسکن‌های مهر به اتمام برسد گفت: تعداد  ۷ الی ۸ هزار واحدی که سال ۱۳۹۹  در پردیس آغاز کردیم به احتمال قوی امسال تمام نمی‌شود. 

وی در خصوص آخرین وضعیت طرح اقدام ملی تولید مسکن در کشور بیان داشت: تا کنون بالغ بر یک میلیون و ۴۰ هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده اند که ۲۹۰ هزار نفر آنها واجد شرایط نهایی هستند و ۱۲۵ هزار نفر نیز واریز وجه داشته‌اند. 

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تقریبا برای آن دسته از متقاضیانی که واجد شرایط بوده، واریز وجه داشتند و بعبارتی متقاضی موثر شناخته می‌شوند، زمین مورد نیاز تامین شده است عنوان کرد: برای حدود ۳ الی ۴ هزار واحد که با مشکل کمبود زمین مواجه شدند در حال تامین زمین هستیم. 

علیرضا قاری‌قرآن در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص وضعیت طرح اقدام ملی مسکن استان اظهار کرد: بالغ بر ۷۰ هزار مسکن در طرح اقدام ملی برای استان اصفهان پیش‌بینی شده بود که پس از سه مرحله ثبت نام، نزدیک به ۹۵ هزار نفر متقاضی این طرح در استان بودند لذا در این زمینه اقدامات لازم جهت احراز شرایط، تامین زمین و اختصاص به پروژه‌ها انجام شده است. 

گفتنی است در این جلسه موضوعاتی در خصوص واگذاری اراضی، مسکن محرومین، انتقال سند اراضی، طرح اقدام ملی مسکن، الحاق اراضی و … مطرح و در خصوص آن اتخاذ تصمیم شد

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.