تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
کد خبر : 4008

سفر دو روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اصفهان

سفر دو روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اصفهان

پایگاه خبری دنیای اسرار برای رونمایی از چندین طرح مخابراتی سفر دو روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اصفهان وزیر ارتباطات برای افتتاح پنج طرح مخابراتی وارد اصفهان شد. به گزارش دنیای اسرار به نقل از خبرگزاری صداو سیما : محمد جواد آذر جهرمی در پاویون فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان مورد استقبال

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

برای رونمایی از چندین طرح مخابراتی

سفر دو روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اصفهان

به گزارش دنیای اسرار به نقل از خبرگزاری صداو سیما : محمد جواد آذر جهرمی در پاویون فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان مورد استقبال شجاعی معاون امور اقتصادی استاندار اصفهان و دیگر مسئولان استان قرار گرفت.
با حضور جوانترین وزیر دولت یازدهم پنج طرح مخابراتی استان این طرح ها با بیش از ۴۰۲ میلیارد تومان هزینه به بهره برداری می رسد.
این طرح ها شامل هزار و ۲۲ سایت ایرانسل،۶۶۱سایت همراه اول، توسعه و تکمیل شبکه دیتا ،افزایش شبکه دیتا به تعداد هزار و ۵۳۵نقطه ، ارائه اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در ۱۸۱روستا بر اساس طرح یو اس او و توسعه پهنای باند دسترسی به او پراتور ها به میزان دو هزار و ۳۸گیگابایت و توسعه ۷۹کیلومتر فیبر نوری توسط شرکت ارتباطات زیر ساخت استان است .
حضور در نشست شورای اداری استانداری و گلستان شهدا ، بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ،حضور در همایش دومین گفتمان نقش جوانان در توسعه پایدار شهری ،حضور در جلسه شورای اداری فلاورجان ،جلسه با فعالان بخش خصوصی استان و حضور در برنامه تلویزیونی استانی اصفهانی از برنامه های امروز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات است .
وی فردا نیز در جلسات شورای اداری نطنز و گلپایگان شرکت می کند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.