تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱:۳۴
کد خبر : 31755

سفر یک روزه وزیر صمت به اصفهان 

سفر یک روزه وزیر صمت به اصفهان 

به مناسبت دهه مبارک فجربازدید ، ،رونمایی محصول صنعتی و نشست با فعالان اقتصادی با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت در استان اصفهان به گزارش دنیای اسرار: حضور مقام عالی وزارت صمت به منظور رونمایی محصول صنعتی و نشست با فعالین اقتصادی شهرستان های نائین و خوربیابانک و نشست با فعالین و تشکل ها

Print Friendly, PDF & Email

به مناسبت دهه مبارک فجربازدید ، ،رونمایی محصول صنعتی و نشست با فعالان اقتصادی با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت در استان اصفهان

به گزارش دنیای اسرار: حضور مقام عالی وزارت صمت به منظور رونمایی محصول صنعتی و نشست با فعالین اقتصادی شهرستان های نائین و خوربیابانک و نشست با فعالین و تشکل ها و بنگاه های تولیدی استان در دومین روز دهه مبارک فجر به استان اصفهان سفر می کند .

امیرحسین کمیلی گفت: طی سفر دکتر سید رضا فاطمی امین به شهرستان خوروبیابانک از مجتمع پتاس خور از نزدیک روند تولید آن مجتمع را بررسی و بازدید می نماید.

وی گفت در ادامه سفر وزیر صمت ، طی نشستی با فعالین اقتصادی شهرستان نایین در راستای تسهیل در امور تولید با آنها به تبادل نظر می پردازد.

مدیرکل صمت استان گفت: در ادامه سفر به منظور رونمایی یکی از دستاوردهای بزرگ صنعت فولاد با حضور مقام عالی وزارت ، افتخار آفرینی ها و رکوردهای متعدد در تولید کمی و کیفی محصولات مجتمع فولاد مبارکه بازدید خواهد شد .

وی افزود: در ادامه سفر فشرده کاری وزیر صمت در۱۳ بهمن ماه به اصفهان طی نشستی با منتخبین فعالین اقتصادی در استان با نقطه نظرات و مشکلات تولید استان در جهت راهکارهای برون رفت ازآن گفتگو خواهد کرد .

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.