تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۷:۰۷
کد خبر : 31635

سند توسعه گردشگری مذهبی در اصفهان تدوین می‌شود

سند توسعه گردشگری مذهبی در اصفهان تدوین می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان از تدوین سند توسعه گردشگری مذهبی این استان با همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد.   به گزارش دنیای اسرار: حجت‌الاسلام محمدحسین بلک، مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان با اشاره به بازدید استاندار و هیئت همراه از آستان مقدس آقا علی عباس(ع) و پروژه‌های

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان از تدوین سند توسعه گردشگری مذهبی این استان با همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد.

 

به گزارش دنیای اسرار: حجت‌الاسلام محمدحسین بلک، مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان با اشاره به بازدید استاندار و هیئت همراه از آستان مقدس آقا علی عباس(ع) و پروژه‌های در دستورکار این امامزاده اظهار کرد: پس از این بازدید، مصوبات خوبی در شورای اداری مشترک استان و شهرستان اردستان حاصل شد.

 

وی افزود: براساس این مصوبات قرار شد سند توسعه گردشگری مذهبی با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تدوین شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه یکی دیگر از مصوبات شورای اداری، واگذاری زمین‌های بنیاد مسکن به اداره‌کل اوقاف و امور خیریه برای تکمیل زیرساخت‌های ایجاد شده بود، ادامه داد: این زیرساخت‌ها قرار است با همکاری خیران ایجاد شود.

 

وی همچنین به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بنیاد مسکن در شهرستان اردستان اشاره کرد و گفت: قرار شد این پروژه‌ها نیز برای تکمیل و بهره‌برداری به اوقاف واگذار شود.

 

حجت‌الاسلام بلک در خصوص سرمایه‌گذاری در بقاع متبرکه و همچنین جذب سرمایه برای پروژه‌های شهرستان نطنز و اردستان تصریح کرد: قرار بر این شد تا اوقاف در این زمینه نیز همکاری لازم را انجام دهد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.